Dat van het klaagtopic heb je gelijk in, en inderdaad: Mijn auto's hebben beide geen mistlampen maar ik geloof niet dat ik dat erg vind. Om het op mistlampen te houden: Ik heb er een hekel aan wanneer anderen ze aanhebben als het niet hoeft.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:47 schreef Nism0 het volgende:
[..]
ik bespeur hier een ernistige vorm van jaloezie, blijf on-topic praat alleen over mistlampen, voor de rest moet je maar naar het klaag-topic gaan
Precies, zo doe ik het ook. Mij verblinden? Ik jou verblindenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:59 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Als je mij tegenkomt twee keer grootlicht. Ook best verblindend.
Ow, dan is het stadslicht... dat niet volle licht, maar één standje terug. DIE is verboden, en dat weet ik zekerquote:Op maandag 22 maart 2004 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dimlicht verboden? hmm.. Ga jij eens gauw je rijbewijs halen.. Dimliht MOET je voeren als het donker is.. of bij slecht zicht, en als het doorgaat ook gewoon overdag..
en dan is het weer zodanig, dat je maar beter thuis kan blijvenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mistlichten voor mogen alleen gevoerd worden bij zicht minder dan 50 meter of bij zeer zware regenval, voor de rest niet............
Doe maar niet, rijdt net zo prettig...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef manny het volgende:
Als die extra mistlampjes verblindend zijn, dan mogen ze xenon lampen meteen verbieden.
Ik had laatst een boete voor het rijden met mistlichtvoor, en dat koste me ¤65.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:07 schreef rickystyle het volgende:
Weet iemand wat de boete tegenwoordig kost als je met je mistlampen aan rijd ??
WheWheWHEwHequote:Op woensdag 31 maart 2004 13:31 schreef jeucken het volgende:
Ze moeten juist streng gaan controleren op mensen die onnodig met mistlampen en/of grootlicht rijden....
Ik kan me daar zo aan ergeren....van die mannetjes die dan met stadslicht rijden en mistlampen "omdat dat stoer staat, van die lampjes onder je auto". Afschieten die gasten....
Heb al meerdere keren gehad dat ik een heuveltje op rij en dat aan de andere kant ook iemand over heen komt met mistlampen, nou reken maar dat je even verblind bent....
Omdat die mannekes met die opgepompte autokes het zo mooi vinden ... Ik vind het vooral belachelijk staan (vooral als de stadslichten erbij aan staan) en bovendien knap irritant. Zwaar beboeten en svp ook eens op controleren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:26 schreef Lucille het volgende:
Waarom zou je mistlampen aan doen als het niet mistig is?
De regels voor het voeren van mistlampen zijn toch vrij duidelijk.
Nou, kleinmeiske is in geen geval jaloers. Lach me rot om zulke eikeltjes.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:21 schreef rickystyle het volgende:
[..]WheWheWHEwHeduidelijk jaloers.
Aha, dus wij tegenstanders van mistlampen moeten maar met z'n allen zo'n duur ding kopen wat in de praktijk niet echt helpt en weer andere problemen veroorzaakt, omdat jij en die andere stoere knuppels graag meer zicht hebben? Hallo, we zijn er niet om mekaar te pesten hoor. Als ik jou met je breedstralers tegenkom kun je ze maar beter even uitzetten, wel zo fatsoenlijk!!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:05 schreef Impry het volgende:
Breedstralers zijn echt wel fijn hoor als je 's avonds op een weg rijdt zonder lantaarnpalen/bestreping.![]()
![]()
En als je er last van hebt moet je een 'Nightview' kopen![]()
![]()
[afbeelding]
Jaloers? Dacht het niet, heb zelf namelijk ook mistlampen op mijn auto.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:21 schreef rickystyle het volgende:
[..]
WheWheWHEwHeduidelijk jaloers.
en gewoone lampen verblinden zeker niet op dat heuveltje![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:13 schreef rickystyle het volgende:
Originele mistlapen verblinden niet![]()
Ik zie anders ook vaak domme huisvrouwen die niet weten wat alle knopjes betekenen. En ook genoeg gezinsmannen die met hun Zafira eventjes de blits willen maken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:37 schreef kleinmeiske het volgende:
Omdat die mannekes met die opgepompte autokes het zo mooi vinden ...
Volledig mee eens. Daarom rijd ik suus alto, daar zitten bijna geen knopjes op.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:14 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]Ik zie anders ook vaak domme huisvrouwen die niet weten wat alle knopjes betekenen.
Vooral blijven doen als je geen knopjes uit elkaar kan houdenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:57 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Daarom rijd ik suus alto, daar zitten bijna geen knopjes op.
*schopje*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het mag van mij 500 Euri gaan kosten. Vooral voor mistachterlichten. Zwaar irritant. Zijn die regels nou zo moeilijk?
Voor: Bij minder dan 200 m zicht
Achter: Bij minder dan 50 m zicht.
Heeft iemand ze op andere tijden aan? Boete.
Xenon lampen verblinden bij een fatsoenlijke auto niet, ivm de automatische hoogteafstelling van de lampen, dus je kan niet verblind worden als de auto ineens zwaar beladen is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:19 schreef mregeling het volgende:
Xenon lampen verblinden net zo erg als gewoon mistlampen voor aan.
Zijn echt irritant die lichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |