Als ze nou meteen die hele koninklijke familie executeren, en in dat graf in Delft flikkeren. Dan hoeft die steen in die kerk nog maar 1 maal omhoog.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Et tu Xebruzius, et tu?.
Fok doet niet aan nickchanges.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:46 schreef Xebrozius het volgende:
Uit respect voor de Juliana is het verstandig om een X voor je naam te zetten
Majesteitschennis, bring it on!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ze nou meteen die hele koninklijke familie executeren, en in dat graf in Delft flikkeren. Dan hoeft die steen in die kerk nog maar 1 maal omhoog.
Hey, mogen we hier in de buurt ook eens een feestje hebben?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:49 schreef Xebrozius het volgende:
Als ze nou meteen die hele koninklijke familie executeren, en in dat graf in Delft flikkeren. Dan hoeft die steen in die kerk nog maar 1 maal omhoog.
Zeikerd,aangepast, nekschot.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Fok doet niet aan nickchanges.
't Is toch geen gezicht, een nick die begint met een x.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:51 schreef Xebrozius het volgende:
Zeikerd,aangepast, nekschot.
Ik ben nochthans de winnaar vande meest creatieve / leuke username op fok 2003...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
't Is toch geen gezicht, een nick die begint met een x.
Whehehe...jij bent toch een uitzondering...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben nochthans de winnaar vande meest creatieve / leuke username op fok 2003...
Laten we eerlijk zijn, er waren zo belachelijk veel kutcategorieën in die verkiezingen, dat iedereen wel ergens winnaar was.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben nochthans de winnaar vande meest creatieve / leuke username op fok 2003...
Gelukkig ben ik er ook nog.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |