Moet ze maar niet zo verdomd lekker zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:43 schreef --MadCaT-- het volgende:
True, de oorzaak ligt ook meer bij hem dan bij alice.
Kan zij er wat aan doen
Gelukkig is dat je eigen meningquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:48 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo verdomd lekker zijn...
Geobsedeerde mensen doen rare dingen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:07 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik vind et ook wel beetje raar dat je der anti site hebt gehacked
Dat vind ik dan zelf weer niet zo'n probleem eigenlijk, dat sloeg toch ook nergens op?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:07 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik vind et ook wel beetje raar dat je der anti site hebt gehacked
das geen reden om een site down te halen, ieder zijn mening, ieder zijn meningsuiting op zijn eigen manier..quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zelf weer niet zo'n probleem eigenlijk, dat sloeg toch ook nergens op?
Die manier van meninguiten stond mij niet zo aan. Nogmaals, het was een actie waar ik misschien beter over na had moeten denken van te voren, maar er zijn toch nog anti-alice-sites zat waar dat soort volk hun lol op kan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:57 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
das geen reden om een site down te halen, ieder zijn mening, ieder zijn meningsuiting op zijn eigen manier..
Ze is lelijk...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:57 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
moet een anti-alice dan via zijn fok account gaan poste dat ze lelijk is ofzo?
Van mij mag jequote:Op donderdag 25 maart 2004 01:31 schreef Slaaitjuh het volgende:
jouw foto ookmaar dat roep ik toch ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |