Best leuk............de meeste posters vinden haar dus niks.
Toch zijn er mensen die haar wel leuk vinden. Ik en de TS.
Nou, TS, ik zou er voor gaan......maar wacht gewoon effe tot de Idols shit voorbij is, dan maak je veel meer kans.
Maar je hebt 1 groot probleem.....ze krijgt idd 80 mails per dag, met mannen die haar zien zitten. En 40 telefoontjes per avond......met vieze ouwe mannen aan de lijn, en 30 faxen.....met naaktfoto's van trouwe fans.
Ja, het leven van een 'beroemd' persoon is hard en zwaar.
Dus je hebt maar 1 kans.......de REAL LIFE MEET!
Dus jij gaat een kaartje kopen voor Idols .......jij zorgt dat je Back-stage geraakt.........en je gaat een praatje maken........en vervolgens zeg je d'r dat ze NIET kan zingen, maar dat het leuk genoeg is voor jouw verjaardag.
En dan kun je nog maar 2 dingen doen........Pray......of haar op de bek pakken.
Dat laatste is overigens afgeraden. Je wordt vast en zeker verwijderd door de body-guards.
Nee, je zult moeten wachten tot de hype over is, en zij op een dag thuis zit voor de buis.......naar de finale te kijken........waar zij niet aan mee kan doen.
Jij belt dan aan, en zegt: "ik ben een trouwe fan, en ik vind je leuk/lekker, zullen we samen kijken?"
gebakken!
1 nadeel: ze zal denken dat je het alleen doet vanwege haar "succes".
Dus...je zal de deur gewezen worden. Maar probeer iets.....en zorg dat je opvalt.
Stel je hebt een date met Alice.......stel........Misschien blijkt dan wel na 10 min. dat ze idd arrogant is, en nog dom ook! Tja......ben je wel genezen! En daar gaat het om!
Hoewel......misschien is ze wel hartstikke leuk........en vind ze jou ook wel leuk.....en ben je een gelukkig mens.
OF ze vind jouw niks, maar jij haar NOG leuker.........dan rest er maar 1 ding: een ander zoeken en jezelf niks aandoen dat ongezond is.
Ze is misschien onbereikbaar........maar doe net alsof je op "Queeste" gaat. Klinkt raar, maar het leven is toch 1 avontuur........
In plaats van de heilige graal, ga jij op zoek naar Alice.........in wonderland.
[ Bericht 11% gewijzigd door Technician op 22-03-2004 16:34:03 ]