abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2004 @ 19:52:59 #26
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17871972
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:21 schreef Magics het volgende:
Jee Synchrpo Het is wel heel heftig bij jou ja. Ik steun je wel zolang
Dank u
pi_17874397
Is ze lekker dan?

Ze ziet er uit als een 13 in een dozijn BrE...naja je snapt hem wel
pi_17874446
quote:
Op zondag 21 maart 2004 08:02 schreef Hexagon het volgende:
Ga de kroeg in en zie daar een dozijn mooiere meiden die wel bereikbaar kunnen zijn
pi_17884288
Je denkt gewoon dat je enige kans bij haar maakt omdat je enigszins een connectie met haar hebt. Maar geloof me, meisje kicken niet zo op bezeten gasten .
pi_17884559
[meningsuiting mode] hahaha LOL...ALICE..hoe-de-fuck kan die er nog inzitten..dat hele idols gebeuren is zo NEP als die alice..dat mens kan voor geen ene-fucking-meter zingen..en ze is er nog steeds in ook..daarintegen is ron eruit..die een fucking goeie stem heeft!..en geloof me..zo speciaal is ze niet..ik wordt er ook niet warm van als ik haar zie! geloof me..ze is zo standaard als maar kan!
[/meningsuiting mode]

*snapt dat stomme idols gebeuren niet!*

maargoed @ TS..probeer er vanaf te komen door niet zovaak haar muziek te luisteren enz..dat helpt wel denk ik

suc6
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  maandag 22 maart 2004 @ 13:13:07 #31
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17885674
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:10 schreef Lexie het volgende:
Je denkt gewoon dat je enige kans bij haar maakt omdat je enigszins een connectie met haar hebt...
Zit wat in.
pi_17885712
Hoe komt men er eigenlijk bij dat ze er goed uitziet?
Ik vind het echt tien keer niks..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 22 maart 2004 @ 13:18:51 #33
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17885792
wie is Alice?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:35:49 #34
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17889191
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:18 schreef Abbadon het volgende:
wie is Alice?
  maandag 22 maart 2004 @ 15:57:09 #35
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17889727
mou zo'n lekker wijf is 't ook alweer niet
  maandag 22 maart 2004 @ 16:09:45 #36
89197 Technician
Request Clearance.
pi_17890075
Of ze nou kan zingen of niet.......

lekker is ze wel.
  maandag 22 maart 2004 @ 16:13:18 #37
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_17890161
nou zo lekker vind ik dr echt niet hoor :S

Zou niet echt het meisje zijn wat me als eerste op zou vallen als ik binnen zou komen op een feestje of in een disco of de kroeg.

En zingen kan ze ook niet

Ach.. gewoon Idols ontlopen, dan kom je er wel vanaf
  maandag 22 maart 2004 @ 16:25:44 #38
89197 Technician
Request Clearance.
pi_17890542
Best leuk............de meeste posters vinden haar dus niks.
Toch zijn er mensen die haar wel leuk vinden. Ik en de TS.

Nou, TS, ik zou er voor gaan......maar wacht gewoon effe tot de Idols shit voorbij is, dan maak je veel meer kans.
Maar je hebt 1 groot probleem.....ze krijgt idd 80 mails per dag, met mannen die haar zien zitten. En 40 telefoontjes per avond......met vieze ouwe mannen aan de lijn, en 30 faxen.....met naaktfoto's van trouwe fans.
Ja, het leven van een 'beroemd' persoon is hard en zwaar.

Dus je hebt maar 1 kans.......de REAL LIFE MEET!
Dus jij gaat een kaartje kopen voor Idols .......jij zorgt dat je Back-stage geraakt.........en je gaat een praatje maken........en vervolgens zeg je d'r dat ze NIET kan zingen, maar dat het leuk genoeg is voor jouw verjaardag.
En dan kun je nog maar 2 dingen doen........Pray......of haar op de bek pakken.
Dat laatste is overigens afgeraden. Je wordt vast en zeker verwijderd door de body-guards.

Nee, je zult moeten wachten tot de hype over is, en zij op een dag thuis zit voor de buis.......naar de finale te kijken........waar zij niet aan mee kan doen.
Jij belt dan aan, en zegt: "ik ben een trouwe fan, en ik vind je leuk/lekker, zullen we samen kijken?"
gebakken!

1 nadeel: ze zal denken dat je het alleen doet vanwege haar "succes".
Dus...je zal de deur gewezen worden. Maar probeer iets.....en zorg dat je opvalt.
Stel je hebt een date met Alice.......stel........Misschien blijkt dan wel na 10 min. dat ze idd arrogant is, en nog dom ook! Tja......ben je wel genezen! En daar gaat het om!
Hoewel......misschien is ze wel hartstikke leuk........en vind ze jou ook wel leuk.....en ben je een gelukkig mens.
OF ze vind jouw niks, maar jij haar NOG leuker.........dan rest er maar 1 ding: een ander zoeken en jezelf niks aandoen dat ongezond is.

Ze is misschien onbereikbaar........maar doe net alsof je op "Queeste" gaat. Klinkt raar, maar het leven is toch 1 avontuur........
In plaats van de heilige graal, ga jij op zoek naar Alice.........in wonderland.

[ Bericht 11% gewijzigd door Technician op 22-03-2004 16:34:03 ]
pi_17891726
Hmm ik woon hier in het centrum van utrecht maar ik heb haar nog nooit hier gezien. Ik zou ook niet omkijken als ik haar wel zag laat staan aanspreken. Dat half mannelijk nederland op haar geilt lijkt me ook een beetje overdreven. Er lopen zoveel mooiere vrouwen rond hier kijk daar maar eens naar dan ben je alice snel vergeten. Ik denk dat die obsessie van je wel mee valt want anders had je dat hier niet gepost. Zolang je haar niet stalkt is het toch niet erg. Het gaat wel weer over.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_17892035
Kerel, je bent goddomme 18, doe normaal hoor.
pi_17900678
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:35 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die kop zegt al genoeg

Ja ze is mooi , maar het lijkt me geen lieve meid
  maandag 22 maart 2004 @ 23:12:35 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_17901247
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:07 schreef ssebass het volgende:
Hmm ik woon hier in het centrum van utrecht maar ik heb haar nog nooit hier gezien. Ik zou ook niet omkijken als ik haar wel zag laat staan aanspreken. Dat half mannelijk nederland op haar geilt lijkt me ook een beetje overdreven. Er lopen zoveel mooiere vrouwen rond hier kijk daar maar eens naar dan ben je alice snel vergeten. Ik denk dat die obsessie van je wel mee valt want anders had je dat hier niet gepost. Zolang je haar niet stalkt is het toch niet erg. Het gaat wel weer over.
Moh als ik haar tegen zou komen op straat zou ik toch wel een keertje omkijken volgens mij.
Het is wel mooi meisje.

Ben alleen beetje bang dat ze idd arrogant is. Kweenie, iedereen zegt dat dit het geval is en meestal vind ik dat een beetje dubieus. Zelfs als ze zeggen van "jah ik ken haar van vroeger en ze is arrogant" maar op tv komt ze ook niet altijd even sympathiek over.
Maar ik heb dat hele Idols maar 2 tellen gezien ofzo

Anyway, ik wacht altijd met oordelen over mensen totdat ik ze een beetje ken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_17906818
In De pocket zegt ze dan..OMG..in de pocket..rot tog een end op nou..ik hoef iig niet in haar pocket te graaien..kvind haar 10 keer nix!

daar komt ook nog bij dat ze niet kan zingen..maargoed dat had ik al gezegd
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:47:08 #44
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17920422
Ok iedereen bedankt voor de reacties. Ik haal op dit moment haar muziek van mn mp3-speler. Ik ga proberen zaterdag niet meer te smsen (dat gaat waarschijnlijk het einde voor haar in idols betekenen ). En verder ga ik gewoon proberen niet aan haar te denken en niet in de buurt van het idols forum te komen.
pi_17923435
omg je smst zelfs naar dat idols-gebeuren
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2004 @ 08:40:46 #46
43556 miss_dynastie
pi_17930887
Verstandige beslissing
pi_17931397
lol je lijkt me vader wel, ondertussen vind hij al het vrouwlijk schoon daar mooi zingen en dan luisterd ik een keer mee en dan zingen ze opeens niet mooi hahaha (tuurlijk) vind het verschrikkelijk allemaal, gelukkig krijg ik er niet veel van mee.
iig sms ie niet, maar hij zit waarschijnlijk wel in een tijgerslip op de bank als ik niet op bezoek ben.
pi_17931399
Aaaargh....
Alice waarom... het is echt zo'n dom wijf. Van die domme kreetjes en huppeltjes.... wordt er echt gewoon onwel van als ik haar kop alleen al zie, die neus is toch veel tegroot. En ook laatste uitzending zag je haar zonder make-up.. Brrrrrrrr.. dat ligt er dan dus s'ochtends naast je als je wakker wordt. En lekker vind ik haar ookal niet... Ojah zingen ghahahaha dat kan ze ookal niet.

In dit topic is het een beetje verdeeld 60% vind haar echt jammer en 40% vind haar echt lekker... hmmm..
Miauwwwww.... Prrrrrrrr..... Prrrrrrrrrrr
pi_17931671
quote:
[b]
In dit topic is het een beetje verdeeld 60% vind haar echt jammer en 40% vind haar echt lekker... hmmm..
haha 60% tegen 40%?
maak daar maar 80% tegen 20% van!
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2004 @ 09:42:10 #50
43556 miss_dynastie
pi_17931685
Volgens mij gaat het niet om Alice, maar om de obsessie van TS. Die hij voor elke andere willekeurige deelnemer zou kunnen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')