Ik weet niet zeker of dit topic hier thuishoort of in R&P maar dat mag een modje beslissen..
Zoals sommige van de vaste- Idols-forum-bezoekers wel weten ben ik nogal fan van Alice Hoes. Tenminste, dat denk ik. Ik weet het niet meer eigenlijk. Ik ben bang dat het geen 'fan zijn van-' is maar meer een obsessie is geworden ondertussen.
Ik heb bij Alice op school gezeten. Verder nooit echt gesproken ofzo, of verliefd op geweest, ik wist alleen dat ze daar ook rondliep. Nu ik er over nadenk hoorde ze altijd wel een beetje bij de popie-jopies van de school. En van oud-klasgenoten van haar die ik nu nog spreek hoor ik dat ze behoorlijk arrogant was (is)...
Tot afgelopen zaterdag had ik nooit echt over haar nagedacht. Ik wist wel dat ze meedeed aan Idols maar dat boeide me verder weinig. Maar sinds ik op dit forum in de alice-topics ben gaan posten is dat helemaal veranderd. Opeens werd ik een superfan van haar. Waarom? Ik zou het eigenlijk niet weten.. Misschien wel omdat ik het cool vond dat ik hier kon zeggen dat ik bij haar op school had gezeten enzovoorts.. Sinds die dag ben ik een actief poster in de alice-topics, luister ik bijna 24/7 naar haar muziek op mn mp3-speler, ben ik lid van al haar fansites en kan ik over weinig anders praten dan over Alice. Afgelopen woensdag ben ik zelfs in een paar vrije uren op-en-neer geweest naar Utrecht in de hoop haar toevallig tegen het lijf te lopen.
Dankzij Idols is Alice erg populair, half mannelijk nederland (uitzonderingen daargelaten) geilt op haar en stuurt haar fanmails. Dat maakt het vrij onzinning voor mij om fan van haar te zijn, ze leest ongetwijfeld toch niet al haar fanmail en er zijn zeker weten honderden fans die veel leuker zijn dan ik.
Alice lijkt echt een obsessie voor me te gaan worden, terwijl ik niet echt weet waarom. Deze gevoelens maken me de afgelopen dagen behoorlijk in de war. Ik weet niet echt meer wat ik er mee aanmoet. Zijn er meer mensen met dit soort verschijnselen of zijn er mensen die ideeen hebben om hier vanaf te komen? En nee, ik ben niet van plan voor de trein te springen
![]()
Is het slim om Alice, en alles wat met Alice te maken heeft nu te negeren of maak ik het dan alleen maar erger?
Leuk zeg, dat Idols