abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:35:31 #1
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17849672
Ik weet niet zeker of dit topic hier thuishoort of in R&P maar dat mag een modje beslissen..

Zoals sommige van de vaste- Idols-forum-bezoekers wel weten ben ik nogal fan van Alice Hoes. Tenminste, dat denk ik. Ik weet het niet meer eigenlijk. Ik ben bang dat het geen 'fan zijn van-' is maar meer een obsessie is geworden ondertussen.
Ik heb bij Alice op school gezeten. Verder nooit echt gesproken ofzo, of verliefd op geweest, ik wist alleen dat ze daar ook rondliep. Nu ik er over nadenk hoorde ze altijd wel een beetje bij de popie-jopies van de school. En van oud-klasgenoten van haar die ik nu nog spreek hoor ik dat ze behoorlijk arrogant was (is)...
Tot afgelopen zaterdag had ik nooit echt over haar nagedacht. Ik wist wel dat ze meedeed aan Idols maar dat boeide me verder weinig. Maar sinds ik op dit forum in de alice-topics ben gaan posten is dat helemaal veranderd. Opeens werd ik een superfan van haar. Waarom? Ik zou het eigenlijk niet weten.. Misschien wel omdat ik het cool vond dat ik hier kon zeggen dat ik bij haar op school had gezeten enzovoorts.. Sinds die dag ben ik een actief poster in de alice-topics, luister ik bijna 24/7 naar haar muziek op mn mp3-speler, ben ik lid van al haar fansites en kan ik over weinig anders praten dan over Alice. Afgelopen woensdag ben ik zelfs in een paar vrije uren op-en-neer geweest naar Utrecht in de hoop haar toevallig tegen het lijf te lopen.
Dankzij Idols is Alice erg populair, half mannelijk nederland (uitzonderingen daargelaten) geilt op haar en stuurt haar fanmails. Dat maakt het vrij onzinning voor mij om fan van haar te zijn, ze leest ongetwijfeld toch niet al haar fanmail en er zijn zeker weten honderden fans die veel leuker zijn dan ik.
Alice lijkt echt een obsessie voor me te gaan worden, terwijl ik niet echt weet waarom. Deze gevoelens maken me de afgelopen dagen behoorlijk in de war. Ik weet niet echt meer wat ik er mee aanmoet. Zijn er meer mensen met dit soort verschijnselen of zijn er mensen die ideeen hebben om hier vanaf te komen? En nee, ik ben niet van plan voor de trein te springen Is het slim om Alice, en alles wat met Alice te maken heeft nu te negeren of maak ik het dan alleen maar erger?
Leuk zeg, dat Idols
pi_17849699
Ja, erg hè Idols?

Het is bij net als vorig jaar weer helemaal een obsessie geworden..
like spinning plates
pi_17849783
Ik heb d'r adres en telefoonnummer. Dus zeg het maar
ex-Graz stalker
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:45:20 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17849839
Heb ik eigenlijk nog niet gehad met Idols. Was vorig jaar behoorlijk fan van Hind, maar ga haar pas over week of 3 voor het eerst live zien optreden.
Dit jaar kon eigenlijk alleen Elisaar dat evenaren, maarja dat was ook nogal snel voorbij he . Was toen in aanloop van haar workshop en de dagen erna redelijk wwat mee bezig, postte veel in haar topics...maar echt geobsedeerd niet nee.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17850150
ik zou zeggen : get a life or at least try to.

Als je daar maar niet gaat stalken.
Beetje ziekelijk hoor en dat is een understatement.
it's better than yours
pi_17850168
Schopje naar R&P. .
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:06:41 #7
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17850169
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:05 schreef MyMilkshake het volgende:
ik zou zeggen : get a life or at least try to.

Als je daar maar niet gaat stalken.
Neej zo erg ist nou ook weer niet hoor..
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 19:14:46 #8
43556 miss_dynastie
pi_17850314
Tja, waar je mee bezig bent is natuurlijk ongezond. Je moet Alice niet gaan negeren, maar doseren, zeg maar Posten in haar topics, kijken naar de show, luisteren van liedjes, niks mis mee. Maar naar Utrecht op en neer is inderdaad wat overdreven, zeker omdat zij daar nu waarschijnlijk niet eens is. Ik zou als ik jou was proberen wat meer afstand te nemen.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:19:22 #9
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17850406
Gewoon sufrukken tijdens die shows, give it a try!
Believe me, it works ...

Je kunt ook gewoon niet naar de day-after kijken.. En niet naar de herhalingen, niet de hele dag mp3tjes van haar luisteren. Eigenlijk alleen de liveshows volgen, dan mindert het ook wel denk ik .

Ik was ook helemaal Alice-verslaafd, maar omdat er 5 auditierondes tussenzaten en ik de theaterrondes niet helemaal heb gezien, is het een stuk minder geworden .
pi_17851100
ben op zoek nr een bep. mp3tj van alice, kan j me daaraan helpen ingrid_and_max@hotmail.com
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:58:31 #11
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17851189
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:54 schreef Ingridh007 het volgende:
ben op zoek nr een bep. mp3tj van alice, kan j me daaraan helpen ingrid_and_max@hotmail.com
Hehe.. je hep mail.

En trouwens bedankt voor de reacties hierboven!
pi_17851234
[mening uitingsmode 1] Ze heeft dan wel een leuk koppie, maar ik vind er verder echt geen barst aan, zeker qua zang niet...... [/mening uitingsmode 0]

Maar goed, gewoon niet teveel met Alice bezig zijn, minder posten in fantopic, minder muziek luisteren. Je zult jezelf wel moeten dwingen hoor .

Verder is Maud veel liever , maar ja, die woont al zon beetje samen met Frank
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:18:35 #13
86634 Pectos
mind wide open
pi_17851656
Ik denk dat ze er vanavond uitgestemd wordt en je d'r morgen weer vergeten bent.
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_17851935
OMFG dat meen je niet. Ik heb die muts nu bij elkaar een minuut of 5 gezien en ik had naderhand gegeten en gedronken, gatverdamme wat een domme breezerdoos..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 20 maart 2004 @ 23:11:49 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17856902
Iig zal je nu wel een slechte avond hebben.

Maar misschien helpt het je wel, om in te zien dat zij een obsessie toch echt niet waard is.

Succes.

Oh, en doe jezelf een pleziertje, spendeer niet je hele beltegoed aan sms-jes voor haar!
pi_17857215
HFC zuigt. En verder uhm, zoek een vriendin ofzo...
pi_17860343
Ik geil ook op Alice...
Delivered without an information leaflet
pi_17861376
OMG dat vre-se-lijk-e kind komt me echt de strot uit.
Ze hoort ab-so-luut niet meer thuis tussen de andere idols kandidaten.
Het is te merken dat ze 'popi' is, maar kan iemand me als-je-blieft uitleggen waar dat door komt?
Omdat ze haar uiterlijk mee heeft? Het zal toch eens niet waar zijn he.

Ik zie dit topic niet ver komen.
  zondag 21 maart 2004 @ 08:02:59 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_17861699
Ga de kroeg in en zie daar een dozijn mooiere meiden die wel bereikbaar kunnen zijn
  zondag 21 maart 2004 @ 09:44:26 #20
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_17862078
Gewoon sjorren met 10000 Hertz
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 10:59:19 #21
43556 miss_dynastie
pi_17862819
quote:
Op zondag 21 maart 2004 05:51 schreef hardsilence het volgende:
OMG dat vre-se-lijk-e kind komt me echt de strot uit.
Ze hoort ab-so-luut niet meer thuis tussen de andere idols kandidaten.
Het is te merken dat ze 'popi' is, maar kan iemand me als-je-blieft uitleggen waar dat door komt?
Omdat ze haar uiterlijk mee heeft? Het zal toch eens niet waar zijn he.

Ik zie dit topic niet ver komen.
Dit is niet een fan-topic voor Alice, maar een topic om de TS van zijn obsessie af te helpen.
  zondag 21 maart 2004 @ 11:19:08 #22
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_17863028
Gast, wel eerlijk van je.. maarruh.. ik snap het niet! En je zegt: half mannelijk Nederland geilt op Alice.. geloof me, zo bijzonder is ze echt niet.. ik word niet warm of koud als ik haar zie. en geloof me nog een keer, dat ligt niet aan mij..
pi_17863167
Bedenk je dat Alice niet buitengewoon bijzonder is. Probeer iemand te vinden die allereerst veel dichter bij je staat, en veel leuker is daardoor.
  zondag 21 maart 2004 @ 19:21:21 #24
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17871336
Jee Synchrpo Het is wel heel heftig bij jou ja. Ik steun je wel zolang
....in de donkere nacht.
pi_17871640
Je lijkt wel een 12-jarig breezermeisje dat verliefd is op Justin Timberlake
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')