abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17849271
Weet iemand de hoogte van de boeten voor het uitschelden van een ambtenaar in functie?
Die heb ik namelijk vandaag een gekregen. Wel erg flauw

Kan iemand het me vertellen of een site geven?
Op de site van het OM heb ik al gekeken maar niet gevonden.
pi_17849284
Wat heb je tegen een agent gezegd?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17849310
110 of 120 GULDEN had ik toen te pakken
pi_17849324
We willen je verhaal !
pi_17849349
Geloof 57 eurie's dat het was
pi_17849352
mischien dat ie er bij staat http://www.om.nl/boetebase/
Kogels schieten tekort. Woorden niet.
pi_17849354
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
bron: http://www.om3ega.com/weblog/index.php?itemid=332 ik vind het wel gek dat je niet zo'n geel papiertje hebt gekregen waar je boete opstaat
pi_17849391
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:17 schreef Luvinsio het volgende:
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
bron: http://www.om3ega.com/weblog/index.php?itemid=332 ik vind het wel gek dat je niet zo'n geel papiertje hebt gekregen waar je boete opstaat
Daar hoeft de prijs niet op te staan had ik me me brommer ook niet
pi_17849456
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:13 schreef jochem8 het volgende:
Weet iemand de hoogte van de boeten voor het uitschelden van een ambtenaar in functie?
Die heb ik namelijk vandaag een gekregen. Wel erg flauw

Kan iemand het me vertellen of een site geven?
Op de site van het OM heb ik al gekeken maar niet gevonden.
Heb je 'm voor "fuckface" uitgemaakt?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_17849467
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:16 schreef detulp050 het volgende:
We willen je verhaal !
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:23:41 #11
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_17849471
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:16 schreef detulp050 het volgende:
We willen je verhaal !
Life's A Mess, Don't Stress
  Milf zaterdag 20 maart 2004 @ 18:25:11 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17849500
in assen had een man een boete gekregen wegens het uitschelden van agenten en kreeg 250 euro boete ( <--edit met dank aan GizartFRL )

hij zei klootzakken
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:27:36 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_17849552
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:25 schreef nikky het volgende:
in assen had een man een boete gekregen wegens het uitschelden van agenten en kreeg 250 euro.

hij zei klootzakken
Wow, dat moet ik ook maar eens proberen dan, easy money!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  Milf zaterdag 20 maart 2004 @ 18:28:28 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17849566
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:27 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Wow, dat moet ik ook maar eens proberen dan, easy money!
boete dus
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17849604
Een vriend van mij zij laatst tegen een politie:
"Wat zit je nou te kijken, vieze homo".

Dit kost hem met elkaar ¤ 220,-.

Hij verdiende het zo langzamer hand wel, want dit zou de zoveelste waarschuwing zijn geweest.
pi_17849639
Nah 100 euro red je niet, denk wel meer!
Wat wil jij later worden ??
pi_17849792
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:14 schreef Lucille het volgende:
Wat heb je tegen een agent gezegd?
Er waren werklui bezig in Eindhoven, tegenover de Heuvelgalerie. Ik kon me toen nog inhouden maar toen ik er vandaag langskwam moest ik er toch echt wat van zeggen.

Godver, ik moet nu weg. Vanavond post ik het hele verhaal
pi_17850066
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:42 schreef jochem8 het volgende:

Godver, ik moet nu weg. Vanavond post ik het hele verhaal
Ga je de lulkoek dan nog verzinnen?
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 19:03:15 #19
43556 miss_dynastie
pi_17850106
Dat is een beetje dom, vind je zelf niet?
  FOK!fotograaf zaterdag 20 maart 2004 @ 19:03:30 #20
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_17850112
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ga je de lulkoek dan nog verzinnen?
Even aandikken
pi_17850306
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:03 schreef Ronhui het volgende:

Even aandikken
Of je moet dat complete verhaal nog uit je kloten trekken?
pi_17854629
Nee mensen, ik was naar PSV - NAC, dus niks bullshit of aandikken, ik ben net terug.

Nouja. Dit was het geval. Ik liep gisteren door Eindhoven en daar tegenover de Heuvelgalerie waren bouwlui aan het werk en hadden logischerwijs hun auto's met materialen voor het pand staan. Ze stonden niemand in de weg, blokkeerden helemaal niks. Toen kwam parkeerbeheer aanlopen en een boete uit te schrijven wegens fout parkeren. Ik kon me in bedwang houden en liep gewoon door.

Vandaag kwam ik daar weer langs, en wie staan daar te schrijven? Jaja, de parkeerpolitie. Ik bleef even staan om het tafereel te volgen en al snel kwam een van de werkmannen naar buiten toe.

Nergens in de buurt was plek om te parkeren, en al was dat er wel, zouden ze steeds met hun bouwmaterialen door de stad moeten sjouwen. Dat schiet dus niet op. Maarja die mensen van parkeerbeheer hebben weinig hersentjes dus die snappen zoiets niet en schrijven fijn door. Naja toen stapte ik er dus op af om te vragen waar die gasten nou helemaal mee bezig waren.

Die mensen waren daar aan het werk, hun geld aan het verdienen, en zij pakken hun centjes fijn af omdat ze ergens niet mogen parkeren, maar er is geen enkele andere parkeermogelijkheid daar. Afijn, die gast zei dat ik maar snel weg moest gaan maar daar had ik weinig trek in. Hij liep wat te dreigen dat ie me een boete zou geven als ik niet wegging. Daarop barstte ik in lachen uit en zei dat parkeerwachtertjes helemaal geen boetes uit konden delen, alleen parkeerbonnen. Dat het uitgerangeerde politie-agentjes waren en dat ze aan de onderkant van deze maatschappij bungelden.

Die gast werd pissig en zei dat ie de politie dan wel ging bellen omdat die wel boetes uit konden delen Ik natuurlijk nog harder in een scheur. Politie-wagentje kwam aan en stapte uit. Ik legde het verhaal aan hen voor en gaven me gelijk dat er nergens parkeerruimte was, maar die werklui mochten daar toch niet staan.

Lol dat ik had. Parkeerbeheerventje begon me mateloos te irriteren dus ik noemde hem een kansloze kutstakker en uitgerangeerd politie-agentje, waarop die wout begon te schrijven

Ik ben daar met een dikke grijns weggelopen...Prachtig land dit. De regeltjes zeggen "nee" je mag daar niet parkeren, mijn verstand en die van velen anderen zeggen "ja" want ik sta niemand in de weg, doe niemand pijn en blokkeer niks.
pi_17854917
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef jochem8 het volgende:
Nee mensen, ik was naar PSV - NAC, dus niks bullshit of aandikken, ik ben net terug.

Nouja. Dit was het geval. Ik liep gisteren door Eindhoven en daar tegenover de Heuvelgalerie waren bouwlui aan het werk en hadden logischerwijs hun auto's met materialen voor het pand staan. Ze stonden niemand in de weg, blokkeerden helemaal niks. Toen kwam parkeerbeheer aanlopen en een boete uit te schrijven wegens fout parkeren. Ik kon me in bedwang houden en liep gewoon door.

Vandaag kwam ik daar weer langs, en wie staan daar te schrijven? Jaja, de parkeerpolitie. Ik bleef even staan om het tafereel te volgen en al snel kwam een van de werkmannen naar buiten toe.

Nergens in de buurt was plek om te parkeren, en al was dat er wel, zouden ze steeds met hun bouwmaterialen door de stad moeten sjouwen. Dat schiet dus niet op. Maarja die mensen van parkeerbeheer hebben weinig hersentjes dus die snappen zoiets niet en schrijven fijn door. Naja toen stapte ik er dus op af om te vragen waar die gasten nou helemaal mee bezig waren.

Die mensen waren daar aan het werk, hun geld aan het verdienen, en zij pakken hun centjes fijn af omdat ze ergens niet mogen parkeren, maar er is geen enkele andere parkeermogelijkheid daar. Afijn, die gast zei dat ik maar snel weg moest gaan maar daar had ik weinig trek in. Hij liep wat te dreigen dat ie me een boete zou geven als ik niet wegging. Daarop barstte ik in lachen uit en zei dat parkeerwachtertjes helemaal geen boetes uit konden delen, alleen parkeerbonnen. Dat het uitgerangeerde politie-agentjes waren en dat ze aan de onderkant van deze maatschappij bungelden.

Die gast werd pissig en zei dat ie de politie dan wel ging bellen omdat die wel boetes uit konden delen Ik natuurlijk nog harder in een scheur. Politie-wagentje kwam aan en stapte uit. Ik legde het verhaal aan hen voor en gaven me gelijk dat er nergens parkeerruimte was, maar die werklui mochten daar toch niet staan.

Lol dat ik had. Parkeerbeheerventje begon me mateloos te irriteren dus ik noemde hem een kansloze kutstakker en uitgerangeerd politie-agentje, waarop die wout begon te schrijven

Ik ben daar met een dikke grijns weggelopen...Prachtig land dit. De regeltjes zeggen "nee" je mag daar niet parkeren, mijn verstand en die van velen anderen zeggen "ja" want ik sta niemand in de weg, doe niemand pijn en blokkeer niks.
Whahahahahahahaha. goed dat je voor die bouwvakkers opkomt. Parkeren is ook gewoon naar de klote in dit land. Ik zou denk precies hetzelfde hebben gezegt
Xbox Live: Anormius
pi_17860071
Goede actie!

Ohja...wel leuk dat politieauto's wel altijd wegen blokkeren, net als de auto's van parkeerwachters als ze een bon uitschrijven...Beetje hypocriet he?
pi_17860132
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef jochem8 het volgende:

Hoe stonden die bouwvakkers te kijken toen je zei dat parkeerwachters aan de onderkant vd maatschappij bungelen? Of begrepen ze het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')