abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17860186
Bouwvakkers doen nog wat nuttigs. Die maken huizen/whatever voor mensen. Die gasten doen nuttig werk. Wat doet parkeerbeheer nou? Volgens mij is nog nooit iemand vrolijk geworden van parkeerbeheer, behalve de staat
  zondag 21 maart 2004 @ 03:20:47 #27
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_17860975
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef jochem8 het volgende:
Dat het uitgerangeerde politie-agentjes waren en dat ze aan de onderkant van deze maatschappij bungelden.
Hahhaha!!!

Trouwens, ik heb zelf wel eens aan zo'n petmans de vraag gesteld of hij 'die ene' was van de The Village People. Had ook wel een leuk effect op zijn gemoedstoestand
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_17864346
Ik ben eht niet vaak met je eens, maar wat de situatie betreft ben ik het dit keer wel met je eens.
Die bouwvakkers konder hun bedrijfswagen echt onmogelijk ergens anders parkeren.
pi_17864441
Die boete ga ik uitvergroten en inlijsten
pi_17864487
Toen ik bij 3 gezusters in breda moest werken, stonden ook alle bussen voor de deur.
En ja hoor allemaal een boete. Stelletje flikkers zijn het, je gaat toch gvd niet met een berg gereedschap op en neer lopen.
Anyway, de rest van de week hebben we dezelfde bon erop laten zitten, en hebben geen bon meer gekregen.
  zondag 21 maart 2004 @ 15:06:43 #31
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_17865773
Overigens kunnen bouwvakkers gewoon een ontheffing aanvragen waardoor ze er wel mogen parkeren. Dus de boete is terecht, met je commentaar ben ik het eens en de boete vind ik sneu.
pi_17869057
HAHAHA, Lol.
Ik hoop voor je dat de boeteniet al te hoog uitvalt.
Het kan zijn dat de officier van justitie de hoogte van de boete bepaalt. Vandaar dat het bedrag er niet op staat
pi_17869153
Klopt parkeren zuigt in dit land en is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te duur!!!
pi_17875637
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:06 schreef detulp050 het volgende:
Overigens kunnen bouwvakkers gewoon een ontheffing aanvragen waardoor ze er wel mogen parkeren. Dus de boete is terecht, met je commentaar ben ik het eens en de boete vind ik sneu.
Hoelang gaat dat duren voordat je zo'n ontheffing krijgt? Als die gasten opgebeld zijn om daar een klus te doen lijkt het me niet dat je die ontheffing binnen een dag hebt ofzo. Hoerige bureaucratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')