Same here.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:50 schreef Peter83 het volgende:
Heb zelf ook een Tag Heuer. Wel een compleet ander model als deze, maar het blijven geweldige horloges. Nog nooit een probleem mee gehad.
What the heck moet je met een horloge van 2000 (!) euro?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:17 schreef BjornB het volgende:
Dus alle dingen die boven een bepaalde prijs uitkomen moet ik niet kopen want anders loop ik ermee te patsen?
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
What the heck moet je met een horloge van 2000 (!) euro?
What the heck moet je met een auto van 100.000 euro .quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Neuh. Tis toch wel een treetje lager dan Breitling en Rolex.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:33 schreef BjornB het volgende:
tja is misschien wel zo, maar hij is wel sportief vind ik zelf en hou niet zo van rolex/breitling qua design. Maar hema, hij is kwalitatief toch wel op het niveau van de exclusievere horloges ?
Het is idd wel een heel verschil, een tag vergelijken met een breitling, rolex en omega.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh. Tis toch wel een treetje lager dan Breitling en Rolex.
Valt wel mee. Allemaal ETA onderdelenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:37 schreef Fisherman het volgende:
Ja nou ja, sommige merken horen niet helemaal in bepaalde gradaties thuis, maar goed, wat ik trouwens echt hele mooie klokken vind zijn die van Christiaan van der Klaauw, alleen wel een beetje prijzig, maar die koop je zeker niet om mee te patsen, dat is gewoon echte kunst, echt vakmanschap.
Tja er zijn jammer genoeg maar weinig klokken tegenwoordig voorzien van een kaliber dat niet van ETA/Valjoux afkomstig is ( volgens mij alleen maar merken zoals Jeager le coultre, Rolex en Zenith )quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Valt wel mee. Allemaal ETA onderdelen
Er erg blij mee zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste breitlings mee gebouwdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Valt wel mee. Allemaal ETA onderdelen
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:15 schreef honesty het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste breitlings mee gebouwd
Afhankelijk van welke zenith.quote:Op donderdag 1 april 2004 04:05 schreef Stewie het volgende:
Maar een patek, beter dan een zenith ? kan dat dan zomaar gezegd worden ? Ik bedoel, een Zenith (ja ik ben een fan) in het rijtje 'wat luxer' ??? Come on ppl !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |