bron: Noord Hollands Dagblad (www.nhd.nl)quote:Gewonden bij omwaaien feesttent Onderdijk
onderdijk-Een nog onbekend aantal personen is zaterdagavond gewond geraakt doordat een tent van het Keut in Rock-festival omwaaide in Onderdijk. Een woordvoerder van de politie heeft dat meegedeeld.
Zaterdagavond zou het muziekevenement worden gehouden in het recreatie- en natuurgebied Nesbos/Vooroeverproject in Onderdijk, aan de dijk Medemblik-Wervershoof. Nadere details ontbeken nog.
Hmmzz klinkt kut, wanneer foto's??quote:Op zondag 21 maart 2004 11:50 schreef Damusic2me het volgende:
bij ons is t dak er af gewaaid... (plat dak, alleen de toplaag) appartement in 4 delen.. wij zitten gelukkig onder
foto's volgen nog.
vanacht is er snel een stuk zeil overheen gespannen, zodat t niet allemaal in gaat regenen
t dak zelf ligt 5 huizen verderop, en nu zitten we te bedenken, hoe we de eigenaar kunnen aansporen om dit asap te regelen.
we zitten namelijk, op last van de brandweer zonder gas... dit omdat de cv afvoer ook is weg gewaaid
Kijk nou, de storm heeft overal bordjes neergezet!quote:Op zondag 21 maart 2004 13:38 schreef Scatty het volgende:
vandaag op me werk een lantaarnpaaldeksel eraf gewaaid.
ok niet veel bijzonders, maar jullie willen foto's...
[afbeelding]
zo is ie
[afbeelding]
zo hoort ie te zijn
ja, visitors bordjesquote:Op zondag 21 maart 2004 15:51 schreef portier het volgende:
Kijk nou, de storm heeft overal bordjes neergezet!
Whahaha jah!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:51 schreef portier het volgende:
[..]
Kijk nou, de storm heeft overal bordjes neergezet!
ramptoeristquote:Op zondag 21 maart 2004 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga foto's maken nu
Schijnt een boom op een huis te zijn gevallen (Zojuist gehoord op de scanner)
Klopt, hier is het globale plaatjequote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Whahaha jah!
Volgens mij issie op een andere plaats gemaakt (Kijk ook achtergrond)
Komt je nog met die foto'squote:Op zondag 21 maart 2004 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga foto's maken nu
Schijnt een boom op een huis te zijn gevallen (Zojuist gehoord op de scanner)
Nou ja, had wel leuk geweest,quote:Op zondag 21 maart 2004 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry dat het zo lang duurde maar naar mij weten zie ik nergens geen boom op een huis, of ik bent verkeerd gefiest of zow :S
Zucht al het werk voor niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |