abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17848595
Ik ging net fietsen en zag al wat bomen die omgewaaid waren, verder nog niet iets bij mij thuis gezien.
Mn vader heeft net wel het hek verbouwd zodat het blijft staan
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_17848657
toen ik naar huis reed zag ik wel dat ze vlakbij een grote boom aan het vast waren zetten met spanbanden. Di is vandeweek geplaatst dus staat nog niet zo vast in de grond
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  Redactie Frontpage zaterdag 20 maart 2004 @ 17:43:24 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_17848692
Toen ik net in de stad liep viel er een reclamebord van Slagerij Groeneveld om.
pi_17848699
Ik liep eens in een regenstorm en toen waaide mijn paraplu binnenstebuiten, was ook wel spannend hoor
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_17848768
bij de beverwijkse bazaar (zwarte markt) waren wat dakplaten naar beneden gekomen
pi_17848796
Okee niet meteen vernaggelen graag
Als het even kan willen we graag foto's zien, en wat vooral belangrijk is: je locatie. WAAR is de schade, dan weten fokkers in jouw buurt ook waar ze aan toe zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17848829
ik zou graag wat foto's maken, maar ik heb geen zin om nu weer terug te gaan om foto's te maken (ook omdat ik geen digicam heb )

maar voor de geinteresseerden,

Beverwijkse Bazaar, de nieuwe hallen tegenover hal 25/26/27, daar zijn wat platen van het dak naar beneden gekomen.
pi_17848957
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee niet meteen vernaggelen graag
Als het even kan willen we graag foto's zien, en wat vooral belangrijk is: je locatie. WAAR is de schade, dan weten fokkers in jouw buurt ook waar ze aan toe zijn.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:46 schreef Sm0keZ het volgende:
bij de beverwijkse bazaar (zwarte markt) waren wat dakplaten naar beneden gekomen
Dankjewel ik kijk zo goed uit als ik ga fietsen of ik geen plaat tegen me kop krijg.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:57:09 #9
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_17848979
Toenet van m'n fiets geblazen en nou doet dat modem dat achterop zat gebonden het niet meer! Maandag maar terug naar de winkel...
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:59:56 #10
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17849024
Stuk van de Admiraal de Ruyterweg in Amsterdam is afgezet omdat er delen van het dak er af zijn gewaaid. .
Das bij mij om de hoek, .
-
pi_17849034
Nog niks gemerkt, maar ik hoor om de 5 minuten wel ambulances en brandweersirenes loeien.
pi_17849041
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
ik zou graag wat foto's maken, maar ik heb geen zin om nu weer terug te gaan om foto's te maken (ook omdat ik geen digicam heb )

maar voor de geinteresseerden,

Beverwijkse Bazaar, de nieuwe hallen tegenover hal 25/26/27, daar zijn wat platen van het dak naar beneden gekomen.
Smoke snap jij waarom ze dat nauw doen Ik vind het al rustig genoeg de laatste tijd op de zwarte markt, je hoeft zelfs niet meer te betalen
pi_17849063
me brommer stond op school in de fietsenstalling en toen waaide ie om en toen was men remhandle afgebroke
mja da heb ik alweer gefixt gelukkig had ie verder niks
pi_17849110
dat gaat nog spannend worden deze avond...windkracht 12.....woei!
quote:
Weeralarm

Opgesteld op zaterdag 20 maart 2004, om 15:52 uur.

ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK

* Langs de kust staat er een zuidwesterstorm, windkracht 9. In de westelijke kustprovincies en rond het IJsselmeer komen er tot vannacht ZEER ZWARE WINDSTOTEN voor, overeenkomend met windkracht 12 (tot 120 km/u). Vanavond kunnen er ook elders zeer zware windstoten voorkomen. Grote schade op uitgebreide schaal mogelijk; gevaar door rondvliegende objecten; zeer gevaarlijk voor het verkeer met name voor fietsers, bromfietsers, vrachtauto's, auto's met aanhanger en caravans.
bron KNMI
Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:05:40 #15
62182 Georges
That's the shit
pi_17849127
Nog niks bijzonders, alleen een klimop die van de muur getrokken was.
Wat is de windkracht boven land eigenlijk?

Dit is volgens mij een van de zwaarste stormen sinds tijden.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_17849422
Well, we hebben geen warm water hier en het begint nu dus koud te worden, maar dat zal wel weinig met de storm en windstoten hier aan de kust te maken hebben. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17849748
ik heb nog geen strom schade gezien
ik moet straks naar friesland en ik woon in noord holland dus ik hou me digicam in de aan slag
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_17849962
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Well, we hebben geen warm water hier en het begint nu dus koud te worden, maar dat zal wel weinig met de storm en windstoten hier aan de kust te maken hebben. .
Hm, monteur is geweest en het is weer gemaakt. Had iig wel met de storm te maken. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17850016
Hier is nog niet echt iets boeiends gebeurt, maar bij iemand op een ander forum is er een stuk van een flat gewaaid:

(2e foto is een beetje bagger)

..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:00:46 #20
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_17850075
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:57 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Hier is nog niet echt iets boeiends gebeurt, maar bij iemand op een ander forum is er een stuk van een flat gewaaid:

(2e foto is een beetje bagger)

[afbeelding]

[afbeelding]
Zow, het zal je auto maar zijn .

Jahaaa, het is hier ook dolle pret. Dikke schade hoor .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_17850148
veel, heeeeeeel veel kapotte parapluen (ehm.. parapluuen? paraplu's? (ik zeg maar niks over de +w in de topictitel) op straat achtergelaten
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:13:06 #22
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_17850291
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef Mute_Me het volgende:
Ik ging net fietsen en zag al wat bomen die omgewaaid waren, verder nog niet iets bij mij thuis gezien.
Mn vader heeft net wel het hek verbouwd zodat het blijft staan
Bij me vriendin is een boom omgewaait, boven op de auto, ze heeft haar webcam erop gezet,
voor mij is het reality-TV

tis jammer dat ik er niet bij kan zijn, (ik moet weer eens werken )

Zaandam, Russiche buurt (centrum)
There is no place like 127.0.0.1
pi_17850301
topictitel rechtgezet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 20 maart 2004 @ 19:23:15 #24
42184 crew  DaMart
pi_17850471
Bij ons is een tuinkabouter omgewaaid en op een siersteen terecht gekomen... zijn kop ligt in nu in tientallen stukken verspreid in de tuin...

Ik vind trouwens dat de bovenleiding van de spoorwegen wel erg enthousiast op en neer en heen en weer deint op de wind trouwens...
pi_17851844
Kom op wij willen foto's zien
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')