quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee niet meteen vernaggelen graag![]()
Als het even kan willen we graag foto's zien, en wat vooral belangrijk is: je locatie. WAAR is de schade, dan weten fokkers in jouw buurt ook waar ze aan toe zijn.
Dankjewel ik kijk zo goed uit als ik ga fietsen of ik geen plaat tegen me kop krijg.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:46 schreef Sm0keZ het volgende:
bij de beverwijkse bazaar (zwarte markt) waren wat dakplaten naar beneden gekomen
Smoke snap jij waarom ze dat nauw doenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
ik zou graag wat foto's maken, maar ik heb geen zin om nu weer terug te gaan om foto's te maken (ook omdat ik geen digicam heb)
maar voor de geinteresseerden,
Beverwijkse Bazaar, de nieuwe hallen tegenover hal 25/26/27, daar zijn wat platen van het dak naar beneden gekomen.
bron KNMIquote:Weeralarm
Opgesteld op zaterdag 20 maart 2004, om 15:52 uur.
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
* Langs de kust staat er een zuidwesterstorm, windkracht 9. In de westelijke kustprovincies en rond het IJsselmeer komen er tot vannacht ZEER ZWARE WINDSTOTEN voor, overeenkomend met windkracht 12 (tot 120 km/u). Vanavond kunnen er ook elders zeer zware windstoten voorkomen. Grote schade op uitgebreide schaal mogelijk; gevaar door rondvliegende objecten; zeer gevaarlijk voor het verkeer met name voor fietsers, bromfietsers, vrachtauto's, auto's met aanhanger en caravans.
Hm, monteur is geweest en het is weer gemaakt. Had iig wel met de storm te maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Well, we hebben geen warm water hier en het begint nu dus koud te worden, maar dat zal wel weinig met de storm en windstoten hier aan de kust te maken hebben..
Zow, het zal je auto maar zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:57 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Hier is nog niet echt iets boeiends gebeurt, maar bij iemand op een ander forum is er een stuk van een flat gewaaid:
(2e foto is een beetje bagger)
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij me vriendin is een boom omgewaait, boven op de auto, ze heeft haar webcam erop gezet,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef Mute_Me het volgende:
Ik ging net fietsen en zag al wat bomen die omgewaaid waren, verder nog niet iets bij mij thuis gezien.
Mn vader heeft net wel het hek verbouwd zodat het blijft staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |