Toen mijn ouders in 1983 trouwden, hebben ze dat uitgekozen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:12 schreef Lopat het volgende:
gaaf tafelkleed retro man..
Je krijgt de award voor eerste positieve MJ reactiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer dat hij zingt op die ET-cd. Die is wel mooi? Wel lachen trouwens die CD, hij vertelt het hele verhaal.
"And then, ET and Elliot flew with the bike into the sky, away from the dangerous men with the guns'![]()
Niet geflipt maar anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef PimD het volgende:
* heeft net de special edition van Thriller gekocht. Alleen nog BOTDF en Invincible kopen en dan heb ik de standaard albums bij elkaar
Blijft toch goede muziek, hoewel die gast helemaal geflipt is volgens mij (overigens denk ik niet dat ie schuldig is).
hetzelfde geldt voor de vloerbedekking, het kleed en de stoel!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:12 schreef Lopat het volgende:
gaaf tafelkleed retro man..
*in de lach schietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:33 schreef piere het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor de vloerbedekking, het kleed en de stoel!![]()
Beetje zinloos om 5 x 20 = 100 euro aan te hangen, toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:37 schreef -Marjo- het volgende:
Goh, je hebt nieteens de gekleurde versies van Invincible...
Ik heb de oranje en de zilvere...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef MichaelJackson58 het volgende:
[..]
Beetje zinloos om 5 x 20 = 100 euro aan te hangen, toch?
Heb jij ze?![]()
De groene staat in de muziekwinkel waar ik vaak ga... al maanden... Ik wacht tot ze promotie geven om hem mee te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:41 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb de oranje en de zilvere...
boeie. ben je meer fan als je meer (geld voor) cds hebt?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:44 schreef Ifyafeelme het volgende:
wat voor fan ben je als je geen eens LP'S of de echte cd's hebt i.p.v. die zogenaamde 'special edition's.
1. Zijn alleen mijn Jackson cd'squote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het aantal uitgestalde CD's valt me nog mee eigenlijk![]()
pff, ga met je knikkers spelen jongetje, het heeft er veel mee te maken en als je geen eens begrijpt wat ik bedoel hou die pubermond dan van je dicht. Zogenaamde Michael Jackson fans die geen eens recht van spreken hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:45 schreef piere het volgende:
boeie. ben je meer fan als je meer (geld voor) cds hebt?
piere heeft nochtans gelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:56 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
pff, ga met je knikkers spelen jongetje, het heeft er veel mee te maken en als je geen eens begrijpt wat ik bedoel hou die pubermond dan van je dicht.
ga nou niet in discussie met me, die collectie van je slaat werkelijk nergens op en dan kom je er ook nog eens mee showen dat slaat dan echt alles! en dan ook nog eens een dvd van Janet Jackson??? ey sodemieter op hoor met die flauwekul van je.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:58 schreef MichaelJackson58 het volgende:
piere heeft nochtans gelijk![]()
Wehehehehe. ik ben net wat te oud om puber te zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:56 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
pff, ga met je knikkers spelen jongetje, het heeft er veel mee te maken en als je geen eens begrijpt wat ik bedoel hou die pubermond dan van je dicht. Zogenaamde Michael Jackson fans die geen eens recht van spreken hebben.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:02 schreef piere het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he rasechte mijnheer de Michael Jacksonfan die de aller allerbeste is
Wat relaxter mag ook wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:56 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
pff, ga met je knikkers spelen jongetje, het heeft er veel mee te maken en als je geen eens begrijpt wat ik bedoel hou die pubermond dan van je dicht. Zogenaamde Michael Jackson fans die geen eens recht van spreken hebben.
valt toch wel mee? als je van elke een paar versies hebt, dan ben je geobsedeerd...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:01 schreef MichaelJackson58 het volgende:
Beetje geobsedeerd mss...![]()
[afbeelding]
Dit is geen eens mijn werkelijke collectie (heb ik namelijk allemaal mooi stofvrij opgeborgen)quote:Op zondag 21 maart 2004 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
bla bla bla
Ik heb daar heus wel respect voor.. ik vind ze alle 3 stoer.. sowieso om te hebben.. maar juist als fan kan je zeggend at Dear Michael toch wel heel erg is..quote:Op zondag 21 maart 2004 02:15 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
Dit is geen eens mijn werkelijke collectie (heb ik namelijk allemaal mooi stofvrij opgeborgen)
Het plaatje wat je ziet is een foto van een paar lp hoezen die ik tegen mijn muur heb geplakt.
ja ben het wel met je eens, dat nummer was echte troep.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
.
Is geobsedeerd door Queenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
valt toch wel mee? als je van elke een paar versies hebt, dan ben je geobsedeerd...
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hey TS, wat vind je van die aflevering van de Simpsons met die grote kale man die zegt/denkt dat ie Michael Jackson is? Lachen toch!
Tegen wie heb je het ? TS of mij ?quote:Op zondag 21 maart 2004 12:01 schreef mark_03 het volgende:
Heb je geen singles, maak daar anders ook s een shotje van
Die Jackson fan... maar jij mag ook wel ff een single shot maken...quote:Op zondag 21 maart 2004 12:02 schreef PimD het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het ? TS of mij ?
Whehe - vooruitquote:Op zondag 21 maart 2004 15:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Jackson fan... maar jij mag ook wel ff een single shot maken...
't ergste is nog dat ik eerst alleen maar Queen verzamelde/kocht. Sinds een jaartje ofzo ben ik ook bezig Kate Bush, Peter Gabriel, Genesis, Beatles enzo compleet te krijgen op vinyl/cd/etc.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:52 schreef MuadDib het volgende:
PimD is geen obsessieve fan, dat is een verzameljunk. En een van het allerergste soort.
Maar hij is vast heel lief
Dat zeg ik toch, een junkquote:Op zondag 21 maart 2004 16:54 schreef PimD het volgende:
't ergste is nog dat ik eerst alleen maar Queen verzamelde/kocht. Sinds een jaartje ofzo ben ik ook bezig Kate Bush, Peter Gabriel, Genesis, Beatles enzo compleet te krijgen op vinyl/cd/etc.![]()
Bootlegs doe ik ook niet aan. Wél moet ik zoveel mogelijk demo's, afwijkende versies etc hebben (hier neem ik gelukkig genoegen mee met mp3 - voorlopig tenminstquote:Op zondag 21 maart 2004 17:01 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb ook wel graag een artiest compleet, maar het houdt op bij het originele werk, gewoon in 1 versie en niet allerhande bootlegs, eerste persingen, gekleurde versies.
quote:Op zondag 21 maart 2004 16:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ook van mij gekregen toch?
Zo denk ik er ook over, en zo blijft er ook meer geld over voor goede schijven van andere artiesten. Wat moet ik met 5x dezelfde plaat? Maar goed, ieder z'n eigen hobby.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:01 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb ook wel graag een artiest compleet, maar het houdt op bij het originele werk, gewoon in 1 versie en niet allerhande bootlegs, eerste persingen, gekleurde versies.
Nee daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef MuadDib het volgende:
Misschien toch iets voor PimD?
IK heb een echte singel tik .quote:Op zondag 21 maart 2004 17:29 schreef Zander het volgende:
[..]
Wat moet ik met 5x dezelfde plaat? Maar goed, ieder z'n eigen hobby.
Oh, dat is er net leuk aan.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef MuadDib het volgende:
Het verzamelen van Michael Jackson lijkt me trouwens ook een oneindug werk, helemaal als je ook z'n hele familie meeneemt.
Misschien toch iets voor PimD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |