Dan is hij ook de honderduizenste die gelijk heeft.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef Ludwig het volgende:
Je bent de honderduizendste vandaag![]()
Er zijn inderdaad veel mensen die Juliana hoog hebben zitten. Laat ze in hun waarde en ga ergens anders op teletekst kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:32 schreef DaveM het volgende:
RTL pagina 101, NOS pagina 101: enkel berichten over Juliana.
Triest voor haar familie, maar er zijn toch wel belangrijkere dingen gebeurd dan het overlijden van een 94-jarige?
Is het koninklijk huis heilig ofzo, dat er zo overdreven veel aandacht voor is?
Dit is de klaagbaak en als je daar niet tegen kunt:quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef gelly het volgende:
Ja, kweet niet. Misschien is Nederland wel een monarchie ?
Rot lekker op met je gezeik.
Wat hij zegt... Oprotten met dat gehomo...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef gelly het volgende:
Ja, kweet niet. Misschien is Nederland wel een monarchie ?
Rot lekker op met je gezeik.
Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:43 schreef The.Lizard.King het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Je kunt de TV niet aanzetten of het is Juliana voor, achter, onder en boven. De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me. Ja, het is de koningin geweest, maar om nou niets anders meer uit te zenden, dat gaat wel erg ver. Er zijn nog andere (veel belangrijker) zaken dan het overlijden van een 94-jarige.
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:35 schreef MrBean het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel mensen die Juliana hoog hebben zitten. Laat ze in hun waarde en ga ergens anders op teletekst kijken.
Ralph Inbar heeft net zoveel betekend voor de Nederlanders als Juliana?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.
Ralph Inbar kreeg ook maar 1 pagina
Er is gewoon een markt voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:43 schreef The.Lizard.King het volgende:
De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me.
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.
Dat vinden de andere mensen dus niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.
Ik geloof dat je hiermee laat zien het niet helemaal te begrijpen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ralph Inbar kreeg ook maar 1 pagina
Als het je niet boeit waarom dan het gezeik ? Er is welgeteld 1 zender die het over Juliana heeft, buiten de gebruikelijke nieuwsuitzendingen. Het is gewoon protocol dat de NOS uitgebreid bericht over het overlijden. Maar kennelijk hebben de zeikerds maar 1 zender op hun TV en dat is toevallig Ned. 2. Natuurlijk ben je niet verplicht erbij stil te staan, maar laat de mensen die dat wel doen in hun waarde en ga wat anders doen dan zeiken op een forum.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Het boeit me gewoon niet zo.
Volgens mij zit er zo'n doosje bij je TV geleverd met een knopje met een rondje en een streepje er door, klopt dat?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.
Voetbal interesseert mij ook geen fuck en daar wordt ik ook wekelijks mee geconfronteerd. Big deal, gewoon zappen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.
Het was niet eens zozeer tegen jou gericht, maar als je je niet voor kunt stellen dat het overlijden van Juliana dergelijke media aandacht verdient of je eraan ergert dan twijfel ik idd aan de menselijkheid van dergelijke personen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:01 schreef The.Lizard.King het volgende:
Het was slechts een reactie op jouw uitspraak dat ik geen knip voor mijn neus waard zou zijn als ik er niet bij stilstond. Dat vond en vind ik absolute onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |