abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17847029
weg, dalijk lezen ze het nog

[ Bericht 45% gewijzigd door UberPhreak op 20-03-2004 16:37:55 ]
And then there were syntax-errors
pi_17847118
Erg aardig van hem/haar dat er een briefje bij gedaan was maar in principe mag je pas na 5m na een bocht je auto neerzetten en dit betekend dus dat het min of meer je eigen schuld is.
Life's not over 'till you die.
pi_17847171
lekker dan kansloze kutbuurt hier ook, naja, ik ga maar kijken wat er aan te doen is
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:37:53 #4
26467 raphidae
...antichrist...
pi_17847231
Je rechten worden niet aangetast door het feit dat je 'em ergens neerzet waar het niet mag. Al zet je 'em midden op een kruispunt, een rijdende auto die tegen een geparkeerde (dus zonder draaiende motor) aanrijd is altijd aansprakelijk.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_17847255
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:37 schreef raphidae het volgende:
Je rechten worden niet aangetast door het feit dat je 'em ergens neerzet waar het niet mag. Al zet je 'em midden op een kruispunt, een rijdende auto die tegen een geparkeerde (dus zonder draaiende motor) aanrijd is altijd aansprakelijk.
hrm, dat veranderd de zaak weer
Weet je dat zeker?

(ik heb het plaatje etc ff weggehaald, moet niet hebben dat ze dalijk dit lezen en denken van hee das mooi )
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:43:42 #6
26467 raphidae
...antichrist...
pi_17847358
Ja, het enige risico dat jij loopt is dat je alsnog een bekeuring krijgt voor fout parkeren.

Bel de politie anders gewoon even, die kunnen je adviseren en ook een notitie maken zodat je later daarnaar kan verwijzen. Misschien vragen of ze ook even langs kunnen komen om de schade te bekijken. Een politierapport kan vaak alle verschil maken bij dit soort shit als ze later ineens ontkennen.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_17847360
zou daar toch niet zo zeker van zijn...

je moet 5 meter van de bocht zijn... ken je theorie
pi_17848049
mja, maar op zich kan ik me bij raphidae zijn theorie wel wat voorstellen...
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:41:48 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_17848661
de kans is groot dat die lui niet achterhaald kunnen worden en zie het dan ook nog maar eens te bewijzen... je zal wel een bekeuring van de politie krijgen voor fout parkeren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_17848925
Tja, zelf heb ik bij parkeerschade het volgende meegemaakt.

Er zat een briefje onder de wisser met de tekst: Ik heb gezien dat er iemand tegen uw auto is aangereden.

Er was geen schade te zien. Na controle bij de dealer ongeveer 1000 Gulden schade. Bel ik toch maar even de politie.

Wat denk je? Heeft de getuige aangifte gedaan van doorrijden na een aanrijding, heeft mijn kentekennummer en die van de dader achtergelaten.

Het vervolg was toen een eitje. Heb ook alles betaald gekregen.

Misschien is het toch verstandig om aangifte te doen (Al is het alleen maar om de statistieken weer op peil te brengen)
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:44:57 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17849834
Tsja, als je de OP weghaalt, dan is het wel over met het topic...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')