Of je leest de FAQ een keer,quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken..Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic..
Ik verkoop ze hier niet.. en in V&A mag het ook niet, omdat het "handel" is..
Dit is tevens je laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest de FAQ een keer,.
dan blijft er dus maar 500MB over voor de rest van de dataquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .
Programmeer werk over het algemeen beslaat niet snel meer dan een gig aan data... het zijn de textures en geluid muziek en voice overs die de ruimte innemen.
Gaat ook hard als het geluid niet ge'compressed wordt zoals bij PoPquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .
Programmeer werk over het algemeen beslaat niet snel meer dan een gig aan data... het zijn de textures en geluid muziek en voice overs die de ruimte innemen.
bron= IGN boards.quote:Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
Custom Robo -- May 10th, 2004
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures -- June 7th, 2004
Pikmin 2 -- July 1st, 2004
Donkey Konga -- July 15th, 2004
Star Fox 2 -- October 15th, 2004
Metroid Prime 2 -- November 18th, 2004
Paper Mario 2 -- December 10th, 2004
Geist -- TBA 2004
Super Mario 128 -- TBA 2004
Stage Debut -- TBA 2004
Kuju Action Nintendo Game -- TBA 2004
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 -- TBA 2004
Animal Crossing 2 -- TBA 2005
Game Zero -- TBA 2005
dat is zeker voor amerika?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:46 schreef BMH het volgende:
weer een paar data:
[..]
bron= IGN boards.
denk het wel... want Mario Golf (die ik al hebquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:56 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is zeker voor amerika?![]()
quote:Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
Bronquote:Reports suggest that Nintendo may announce Martin Hollis' new team as an exclusive Nintendo developer at E3.
JeuxFrance.com has received information that Nintendo is preparing to re-introduce Zoonami as an exclusive 2nd party developer, putting it in the same league developers such as Silicon Knights.
Zoonami has been in the news for quite some time with their mysterious Game Zero project. Founded by former RARE employee and Goldeneye creator Martin Hollis, Zoonami is made up of but a handful of talented individuals. That said, jeuxfrance's information seems to indicate that Zoonami is actually working on two projects and that at least one of those will be unveiled at Nintendo's famous pre-E3 press conference.
This reinforces reports given two days ago by Matt Cassamasina of IGN in which he stated the following:
Matt: In addition, the company is expected to officially unveil a deal with top-secret software house Zoonami, which is believed to have two projects underway exclusively for GameCube.
GCAdvanced of course will be present at Nintendo's press conference and will be certain to release information to the public as soon as possible.
zo rond juli komen de toppers weer, donkey konga, zelda: four swords enz.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah, alle toffe Cube titels komen hier dus pas na de Zomervakantie
ohja, dat zijn VS releasedatums, dat wordt dan nog minimaal een maandje wachten voor ons. eerst even kijken hoeveel four swords in de VS kost, als die goedkoper is dan hier dan importeer ik hem wel, kheb al freeloaderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de USA ja
Zeker weten echt zo een game om lekker te spelen als je niets te doen heb en niet veel wilt nadenken!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Harvest Moon![]()
Een heerlijk spel, als je geen zin hebt om te gamen !
En als je geen zin hebt in de zoveelste shooter/racer etc.quote:Zeker weten echt zo een game om lekker te spelen als je niets te doen heb en niet veel wilt nadenken!
Precies... ik ben nu zelf met de GBa versie bezig ... veel handwerk... maar erg voldoening geven als je weer een harvest heb binnen gehaald ..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En als je geen zin hebt in de zoveelste shooter/racer etc.
De manual die erbij zit is trouwens wel de allerslechtste ooit !
Als je nooit HM gespeeld hebt (zoals ik) dan weet je dus echt niet wat je moet doen.
Er staat niks in over in welk seizoen je welke crops moet laten groeien enzo, heel zwak...
Maar gelukkig is er internet
ze zijn nog niet begonnen met verkoop..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Oksel het volgende:
Wie heeft er ervaring met deze site:
http://www.degamesite.nl/
Beetje raar & vaag gedoe, imho..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |