Lees Strolie's post ff.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Meer mensen deze mail van gcshop gekregen?
[..]
Dit is geen V&A, opzouten met je handel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:49 schreef Oksel het volgende:
Edit
Je kan ook zeiken..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is geen V&A, opzouten met je handel..
dan mag het gewoon nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken..Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic..
Ik verkoop ze hier niet.. en in V&A mag het ook niet, omdat het "handel" is..
Zowieso is het vreemd dat je ze elke keer hebtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken..Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic..
Ik verkoop ze hier niet.. en in V&A mag het ook niet, omdat het "handel" is..
Goed he...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zowieso is het vreemd dat je ze elke keer hebtEn jij wordt er beter van. Handel dus.
Nee hoor, FOK! ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Oksel het volgende:
Alleen Ebay.nl is raar aan het doen..
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee hoor, FOK! ook!
![]()
waar heb je hem gekocht?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef Forumpi het volgende:
k'Heb 'em! Metal Gear Solid: The Twin Snakes!
Yeah, I know, who wants to touch me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarruh, hoezo 2 discs?!![]()
Omdat ie veel filmpjes bevatquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef Forumpi het volgende:
Maarruh, hoezo 2 discs?!![]()
Meer als deelttje 2 ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Omdat ie veel filmpjes bevat
ik denk dat hij evenveel filmpjes bevat als de metal gear solid op de psx.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Meer als deelttje 2 ?
als het goed is zijn de filmpjes gewoon in-game, dus het hele spel is in hogere kwliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:51 schreef MeZZiN het volgende:
Volgens mij in hogere resolutie of hogere kwaliteit.
Ik dacht eerst dat het pre rendered maar het dus realtime rendered ... dus geen idee waar die tweede disk voor is. misschien hadden ze veel ruimte nodig voor textures enandere zut en misschien de gesproken delen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:55 schreef capibar het volgende:
[..]
als het goed is zijn de filmpjes gewoon in-game, dus het hele spel is in hogere kwliteit.
net alsof je nieuwe textures, maps muziek (ok, dat misschien wel, maar hoeveel ruimte neemt dat in? 3mb?) nodig hebt voor 1 filmpje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:26 schreef Lexie het volgende:
n00bs. Filmpjes nemen altijd nog best veel ruimte in zover ik weet, ook als ze ingame zijn. En denk eens aan al die textures, maps, geluiden, muziek, dan zit je zo op twee cd'tjes.
Bart Smit 49.95 Euri. Er stond er maar eentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:16 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb je hem gekocht?
ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:35 schreef Lexie het volgende:
En als de filmpjes ingame zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze realtime gerendered worden. Als ze gewoon als filmpje zijn opgeslagen, nemen ze nog steeds heel veel ruimte in. RE heeft ook ingame filmpjes, maar die nemen nog steeds veel ruimte in.
En anders is het gewoon slecht programmeerwerk, wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |