7 juniquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:45 schreef MeZZiN het volgende:
wanneer kwam the four sword nu naar de VS?
die mannetjes zijn van tetra's trackers die alleen in de japanse versie zitquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kijk, als het er nou zou uit zou zien, oke. (plaatje met TWW mannetjes)
Maar zo ziet het er niet uit, sterker nog ik vind het er niet uit zien.
Als je toch een spel maakt voor de GC kan je toch wel met wat beters(ook in 2d) aankomen als met dit gebroddel? Of ben ik nu gek?
Trouwens, waarom zijn die rupies nu opeens driehoekkig? heiligschennis
Via die Project Warppipe en PSO (game) kan je als het goed is wel images vanaf je PC naar je cube toe streamen, maar dat wil nog wel eens haperen.... want online zijn volgens mij zat images te vinden (al vraag ik me af hoe ze die maken). Maargoed daar houd ik me niet mee bezig, hier zie je alleen maar een originele collectie consolegames (veelste veel imho) en dat blijft ook nog eens wat waard!quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te branden
Warppipe is alleen om online te kunnen spelen en via PSO kan je streamen. Ze hebben de images gemaakt door een Cube drive aan te sluiten op een PC en dan uitlezen maarquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef JK het volgende:
[..]
Via die Project Warppipe en PSO (game) kan je als het goed is wel images vanaf je PC naar je cube toe streamen, maar dat wil nog wel eens haperen.... want online zijn volgens mij zat images te vinden (al vraag ik me af hoe ze die maken). Maargoed daar houd ik me niet mee bezig, hier zie je alleen maar een originele collectie consolegames (veelste veel imho) en dat blijft ook nog eens wat waard!
Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.quote:
Beter en ook jammer, het betekend namelijk vast dat we dezelfde soort graphics krijgen. Als er nou gewoon Zelda *** stond konden we nog hopen op een normalen.quote:
toen was ik er mee gestopt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:20 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.![]()
Morgen hopelijk Twin Snakes binnen als dat Rabobank Direct betalen een beetje goed werkt. En anders pas zaterdag.
Hmmja. 3 uur rondvaren ofzo voor die kutstukjes, dan nog "vertalen" wat ontiegelijk veel rupees kost (ook zo belachelijk) en dan ben je er bijna. Nog 1 (hele toffe) dungeon.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:11 schreef capibar het volgende:
[..]
toen was ik er mee gestopt.
best jammer, volgens mij was ik bijna bij het einde
best jammer, dat ze zo'n kut stuk in zo'n goed spel stoppenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Hmmja. 3 uur rondvaren ofzo voor die kutstukjes, dan nog "vertalen" wat ontiegelijk veel rupees kost (ook zo belachelijk) en dan ben je er bijna. Nog 1 (hele toffe) dungeon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |