ja.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat ook four swords
dat had ik ook bij the wind waker, op het moment dat je al die stukjes van die vage driehoek moet gaan verzamelen, die over de zee verspreid liggen ben ik er ook mee gestopt, volgens mij zat ik toen op 80 of 90%quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik totaal niet, want ik ben geen Zelda gamert. Ik vind de games meestal geweldig, tot 80 %, dan wordt het me teveel ofzo
Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader".quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:23 schreef Retarded het volgende:
Vandaag kregen we Metal Gear Solid binnen!! Lijkt me echt een super spel! Iemand deze al gekocht?
beetje vreemd... nr readerquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader".Iemand enig idee wat dat is? De schijfjes zijn nu blauw, ipv zilver. En MGS is er gewoon met de hand opgeschreven.
Helaas dus geen MGS review van mij op FOK!
Uh ik geloof dat er een speciale Rom bestaat waarmee je internationale GC games kan spelen, FreeLoader heet dat geloof ik. Misschien dat eens proberen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ergens gelezen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader".Iemand enig idee wat dat is? De schijfjes zijn nu blauw, ipv zilver. En MGS is er gewoon met de hand opgeschreven.
Ik hoorde dat SC ergens in juni komt klopt dat of is dat onzin?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:29 schreef Retarded het volgende:
[..]
beetje vreemd... nr readergeen idee wat het is.. maargoed, ik was het boekje aan het doorlezen van Metal Gear, en het lijkt me toch wel gaaf. Nu zit ik alleen te twijfelen tussen Metal Gear en Splinter Cell 2....
Ik heb natuurlijk mijn FreeLoader al geprobeerdquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Uh ik geloof dat er een speciale Rom bestaat waarmee je internationale GC games kan spelen, FreeLoader heet dat geloof ik. Misschien dat eens proberen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ergens gelezen.
Ahhaaaaquote:NR Reader
The NR Reader, used mainly by game testers and the like. It is not that different from a retail GC but this unit will only read/play NR discs.
daar doe je toch wel 2 uur overquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat had ik ook bij the wind waker, op het moment dat je al die stukjes van die vage driehoek moet gaan verzamelen, die over de zee verspreid liggen ben ik er ook mee gestopt, volgens mij zat ik toen op 80 of 90%
het waren best veel stukjes, en de zee is heel grootquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:41 schreef madjacksss het volgende:
[..]
daar doe je toch wel 2 uur over
zo lang is dat toch niet?
de NR reader wordt volgens mij gebruikt om beta games te lezen, daar heb je een speciale gamcube voor nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn FreeLoader al geprobeerd
[..]
Ahhaaaa![]()
Dat staat er toch ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef capibar het volgende:
[..]
de NR reader wordt volgens mij gebruikt om beta games te lezen, daar heb je een speciale gamcube voor nodig.
voor de Cube wel ja.. maar ik heb ook nog een Xboxquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:31 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SC ergens in juni komt klopt dat of is dat onzin?
Je bent reviewer van Gamecube software en je hebt geen NR gamecubequote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas dus geen MGS review van mij op FOK!
ik dacht dat het jou niet duidelijk was wat er stondquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook
Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te brandenquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:27 schreef JK het volgende:
NR Reader is dus als je de link hebt gelezen, bedoelt om testversies / previews /beta's te verspreiden ipv volledige versies die dus WEL op de markt kunnen komen.
Voor de PSX had je dat ook.. dus met zo'n NR reader kan je ook gekopieerde games spelen... dus zo'n NR opentrekken en vergelijken met een winkel-Cube en dan weet je wat je moet doen om gekopieerde games te spelen
Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te branden
Als je een cube disc wilt branden dan moet je:quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:23 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.
/edit: damn ik zit dit gewoon uit te leggen aan een systeembeheerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |