lol!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is wel een hele simpele conclusie..Maarja, je bent dan tenslotte ook de kelkdrager.
hehequote:Op zondag 28 maart 2004 14:24 schreef BMH het volgende:
[..]
lol!![]()
als nintendo een goede online mogelijkheid maakt, gaan de verkoopcijfers ook weer omhoog van de gamecube zelf, maar nintendo kan er zelf ook veel verlies aan lijden omdat het natuurlijk een heleboel geld kost om zo'n netwerk op te zetten. Eigenlijk zijn ze er al te laat mee om winst op online gamen te draaien. Ze kunnen het al wel opzetten als proef voor de N5quote:Op zondag 28 maart 2004 14:21 schreef Tain het volgende:
enige wat ik logisch zou vinden als ze het voor proef zouden doen om niet teveel achter te liggen straks op de xbox en ps2. Het gat tussen PS2 netwerk gaming en Xbox live is eigenlijk al harstikke groot, dus het zou wel verstandig zijn om er wel iets aan te gaan doen om niet in het online geweld te gaan omkomen
ik wil ook animal crossingquote:Op zondag 28 maart 2004 17:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
hehe
Wat spelen jullie op dit moment veel?
Ik Animal Crossing..Harvest Moon moet ik me nog in verdiepen..
zou hij ook een hoax zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
en het lijkt trouwens ook of die vent een stukje mist van de linkerkant van zijn hoofd, ziet er ieder geval een beetje kartelig uit
wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
het plaatje staat trouwens een beetje schuin op de tv...
Harvest Moon...quote:Wat spelen jullie op dit moment veel?
Ik Animal Crossing.. Harvest Moon moet ik me nog in verdiepen..
Nee, maar het is wel een extra aanwijzing dat er mee geknoeid is.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zou hij ook een hoax zijn![]()
![]()
[..]
wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!
Uhuh... En dat het jaaaren doorgaat is ook wat vreemd. Ik denk dat er wel wat komt met de Black Knightquote:Op zondag 28 maart 2004 19:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een extra aanwijzing dat er mee geknoeid is.
Ik game momenteel nog steeds FFCC. Wel leuk spelletje, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis, een verhaallijn bijvoorbeeld.
bolling van een tv scherm zorgt er niet voor dat de voor ons linkerbovenhoek zeg maar een centimeter lager ligt dan de rechterbovenhoekquote:Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zou hij ook een hoax zijn![]()
![]()
[..]
wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!
Is inderdaad een geweldig spel, de geluidseffecten zijn geweldig, let ook eens op de meerdere dynamische schaduwen. De gameplay is erg leuk, vooral dat level waar je van grote hoogte het water in duikt.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:02 schreef Dromer het volgende:
Ik nu ff Extreme G3. Heel leuke budget-titel! Lekker snel racen, aardige graphics en dolby-surround geluid.Voor minder dan 20 euro z'n geld dubbel en dwars waard!
volges mij gaan ze R&P dichtgooienquote:Op zondag 28 maart 2004 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh.. Ja, wat is er 1 april dan? Buiten een waarschijnlijk lame FOK! grap
daar kan ik best mee leven.....quote:Op zondag 28 maart 2004 22:01 schreef rockstah het volgende:
[..]
volges mij gaan ze R&P dichtgooien
Perspectief dan weer wel, op zich. Beeld ziet er wel vaker iets scheef uit op een foto. Ik vind die rare rand bij z'n hoofd meer teken van geknoei.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
bolling van een tv scherm zorgt er niet voor dat de voor ons linkerbovenhoek zeg maar een centimeter lager ligt dan de rechterbovenhoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |