Online gooien die kakquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:38 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb het concert op cd ontvangen op Noowaag. Erg gaaf, het is die 10 euro meer dan waard.
Bij Neocon was het erg vals ja. Het valt op hoe "zuiver" Self Esteem is.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:25 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
cd is idd errug cool!!!
dialogen tussen dex en noodles, wat voor mij op het concert vrij lastig te verstaan was qua geluid is hier goed te verstaan.
alleen bij neocon was dex wel errug vals...
ik heb m inmiddels ook binnen en het is idd erg gaaf om weer terug te horenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:38 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb het concert op cd ontvangen op Noowaag. Erg gaaf, het is die 10 euro meer dan waard.
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:47 schreef Bak_Beest het volgende:
staan alle nummers die ze gespeeld hebben erop?
Kwaliteit is goed,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:23 schreef NRK het volgende:
Mja... issie echt de moeite waard, ik bedoel ehm.. die bootleg van 16 maart in frankrijk is gewoon hetzelfde .. ?
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2004 20:47 schreef Nitro_YE het volgende:
ik snap dat het geen echt live cd kwaliteit zal zijn, maar het zal toch vrij goed zijn neem ik aan
In de nieuwe Oor staat wel een concertverslag.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik net door de regen naar de stad fietsen om te kijken of er in de nieuwe Aardschok al een concertverslag staat, staat ie er nog niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |