thnx, echt een koel interview !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:
http://frontpage.fok.nl/review/1452
Goed interview, denk ook wel anders als andere interviews, ten minste niet van die standaard vragen, en mijn vraag zat er ook tussen (oude nummers spelen). Leuk!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:
http://frontpage.fok.nl/review/1452
Hehe, ik riep ook keihard SESSION!!...maar helaas.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:55 schreef LG_Konjo het volgende:
Hoe hard ik trouwens BEHEADED heb geroepen bij dat laatste verzoek nummer waar uiteindelijk self esteem werd gespeeldschaamteloos
![]()
Maar ook zeker gezien het feit hoeveel mensen Session schreeuwden blijkt wel dat we de oude nummers niet vergeten zijn! Maar goed, zij zullen het wel beter weten :p
Mjah, het was toch een Splinter promo-tour...quote:Ik vind het ook grote bullshit, want er zullen ook vast mensen zijn geweest die Splinter niet kende, dus de nummers van Splinter die ze hoorde zijn nieuw voorhun.
ja daar heb je ook wel gelijk in, maar hoe het geschreven is (beetje van de hak op de tak) laat het wat saai overkomen. maargoed we zitten hier niet in een topic nederlandse teksten analyseren, ik dwaal af.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:15 schreef mikezwet het volgende:
dexter en noodles worden zo vaak geinterviewd, dat weten we inmiddels wel(en hun zelf ook wel denk), omdat greg nooit zoveel zegt is dit interview wel lache
Bij Hit that ging het anders ook goed los, tenminste om mij heen werd er als een gek gesprongen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:13 schreef crN het volgende:
Self Esteem was trouwens het enigste nummer waarbij de hele (staande) zaal stond te springen.
je hebt mensen die liever niet in dat drukke gedoen staan en alles lekker van een afstandje bekijken.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:12 schreef Bak_Beest het volgende:
idd
daarom snapte ik niet waarom er überhaupt mensen gingen zitten, je zit er ten eerste veel verder vanaf en ten tweede beleef je het veel minder uitbundig. in de pit heb je echt gewoon fun met z'n allen (of pijn maar dat voel je dan toch niet)
Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you badquote:Op zondag 28 maart 2004 12:21 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij Hit that ging het anders ook goed los, tenminste om mij heen werd er als een gek gesprongen.
Als je iemand bij Want you bad zowat als enige zag springen, dan was ik dat trouwens...
ik zag wel een paar zotten springen ja, maar de rest zat naar die geile wijfies op het podium te starenquote:Op zondag 28 maart 2004 18:49 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you bad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |