abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17981617
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:

http://frontpage.fok.nl/review/1452
thnx, echt een koel interview !
pi_17986648
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:

http://frontpage.fok.nl/review/1452
Goed interview, denk ook wel anders als andere interviews, ten minste niet van die standaard vragen, en mijn vraag zat er ook tussen (oude nummers spelen). Leuk!
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_17986844
het interview vindt ik niet bijster leuk, maar wel aardig om te lezen . toch wel duidelijk dat greg een beetje een suffe gast is met zijn antwoorden, het was natuurlijk veel gaver geweest als dexter geïnterviewd was.
maargoed, mij hoor je verder niet klagen hoor , het is al heel cool dat er een interview is.
pi_17987022
dexter en noodles worden zo vaak geinterviewd, dat weten we inmiddels wel(en hun zelf ook wel denk), omdat greg nooit zoveel zegt is dit interview wel lache
pi_17987417
ik vind het wel cool dat Greg ook eens geinterview wordt. Volgens mij wordt hij de laatste tijd meer geinterviewd dan eerst
That's The Way Things Go
  vrijdag 26 maart 2004 @ 17:38:56 #131
88025 diorama
gambitweb.com
pi_17987479
Beetje laat misschien.. maar ik vond het ook een puik feestje! When do we meet again?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 18:55:16 #132
67531 LG_Konjo
gladiator!
pi_17988834
Eerlijk gezegd had ik ook wel wat meer verwacht van dit interview. Het staat iig in geen verhouding tot het feest (hoe kan het ook anders)

Wel leuk om te lezen hoor verder, alleen ik had het gevoel dat je nog net wat meer uit hem had (moeten) kunnen trekken. Zeker toen het over die nieuwe clip ging. Daar ben je nu uiteindelijk niks over te weten gekomen.

Ook vallen bepaalde antwoorden als: we spelen geen oude nummers omdat ze niet aanslaan bij de fans me een beetje tegen. Wat een bullshit, reken maar dat de hele zaal los was gegaan als beheaded of session langs was gekomen!!! Dat moet toch echt iemand ze eens vertellen.

Hoe hard ik trouwens BEHEADED heb geroepen bij dat laatste verzoek nummer waar uiteindelijk self esteem werd gespeeld schaamteloos
Maar ook zeker gezien het feit hoeveel mensen Session schreeuwden blijkt wel dat we de oude nummers niet vergeten zijn! Maar goed, zij zullen het wel beter weten :p
pi_17989920
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 18:55 schreef LG_Konjo het volgende:

Hoe hard ik trouwens BEHEADED heb geroepen bij dat laatste verzoek nummer waar uiteindelijk self esteem werd gespeeld schaamteloos
Maar ook zeker gezien het feit hoeveel mensen Session schreeuwden blijkt wel dat we de oude nummers niet vergeten zijn! Maar goed, zij zullen het wel beter weten :p
Hehe, ik riep ook keihard SESSION!!...maar helaas. Er waren er nog wel meer die dat wilden maar het werd natuurlijk Self Esteem.

Had leuk geweest als ze Session of Beheaded ofzo speelden en daarna nog Self Esteem...of andersom!
Blackball, the new disease!
pi_17990413
ja Noodles had ooit op het BBS precies hetzelfde antwoord gegeven op die vraag van waarom spelen jullie nooit meer oude nummers. Nou ja ik dacht van Noodles geeft wel vaker van die onzin antwoorden, maar kennelijk is dat hun echte antwoord op de vraag.

Ik vind het ook grote bullshit, want er zullen ook vast mensen zijn geweest die Splinter niet kende, dus de nummers van Splinter die ze hoorde zijn nieuw voorhun. Nou voor al die mensen die de eerste 2 albums niet kennen zijn die oude nummers dan ook nieuw, is dat zo'n ramp ofzo.
Die nummers zijn minstens zo goed als de nieuwe en sommige zijn zelfs beter. Als ze nou een oud nummer zouden spelen kunnen die mensen kennis maken met hun ouwe werk. Wie weet downloaden ze dan later wat en kopen ze Self Titled of Ignition.

Het is eigenlijk gewoon precies hetzelfde principe als bij nieuwe nummers van een nieuw album, die sommige mensen niet kennen.
That's The Way Things Go
  vrijdag 26 maart 2004 @ 23:06:41 #135
81508 Ravaged
Ravaging you...
pi_17994554
quote:
Ik vind het ook grote bullshit, want er zullen ook vast mensen zijn geweest die Splinter niet kende, dus de nummers van Splinter die ze hoorde zijn nieuw voorhun.
Mjah, het was toch een Splinter promo-tour...

Maar ik mistte 'Smash' best wel, en ik riep keihard 'Come Out Swinging'. Het mocht echter niet baten meer. Ach, ik heb alsnog enorm genoten, en vond de line-up zeker niet slecht...

TripleM: Goed interview inderdaad!
Oderint, dum metuant
pi_17998167
ze doen zoiezo misschien niets spontaans meer omdat de nieuwe drummer (atom) het niet kan spelen, het moet dan al van te voren geoefend zijn denk. En kijk het is natuurlijk de splinter tour, als er dan tieners staan die net splinter hebben gehoord en helemaal gek ervan zijn staan ze daar ook verdwaald als ze session of beheaded gaan spelen. Alhoewel ze gone away ect... ook niet kennen dan.

Ja raar antwoord
pi_18003373
ja ik snap dat het de Splinter tour is, het is ook niet erg dat ze veel van het nieuwe album spelen ofzo, maar toch vind ik het een beetje het hetzelfde idee hebben
That's The Way Things Go
pi_18008052
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:15 schreef mikezwet het volgende:
dexter en noodles worden zo vaak geinterviewd, dat weten we inmiddels wel(en hun zelf ook wel denk), omdat greg nooit zoveel zegt is dit interview wel lache
ja daar heb je ook wel gelijk in, maar hoe het geschreven is (beetje van de hak op de tak) laat het wat saai overkomen. maargoed we zitten hier niet in een topic nederlandse teksten analyseren, ik dwaal af.

ik heb trouwens ook als een gek session, beheaded en kill the president geroepen. maar ja self esteem is live wel een heel krachtig nummer, dus heel erg was het zeker niet.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 21:13:12 #139
43172 crN
The Excessum
pi_18008926
Self Esteem was trouwens het enigste nummer waarbij de hele (staande ) zaal stond te springen.
pi_18018474
idd
daarom snapte ik niet waarom er überhaupt mensen gingen zitten, je zit er ten eerste veel verder vanaf en ten tweede beleef je het veel minder uitbundig. in de pit heb je echt gewoon fun met z'n allen (of pijn maar dat voel je dan toch niet )
pi_18018580
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 21:13 schreef crN het volgende:
Self Esteem was trouwens het enigste nummer waarbij de hele (staande ) zaal stond te springen.
Bij Hit that ging het anders ook goed los, tenminste om mij heen werd er als een gek gesprongen.

Als je iemand bij Want you bad zowat als enige zag springen, dan was ik dat trouwens...
.
  zondag 28 maart 2004 @ 15:43:32 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18022001
Wat sta je daar overdreven ver weg van ze zeg.....
  zondag 28 maart 2004 @ 16:58:55 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18023501
Ja, ik heb ze niet gemaakt hoor.
pi_18024394
zo ver van het podium zijn ze niet gemaakt hoor
That's The Way Things Go
pi_18024722
Wat ik bedoel zijn die hekken tien meter van het podium vandaan.
pi_18025000
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:12 schreef Bak_Beest het volgende:
idd
daarom snapte ik niet waarom er überhaupt mensen gingen zitten, je zit er ten eerste veel verder vanaf en ten tweede beleef je het veel minder uitbundig. in de pit heb je echt gewoon fun met z'n allen (of pijn maar dat voel je dan toch niet )
je hebt mensen die liever niet in dat drukke gedoen staan en alles lekker van een afstandje bekijken.
Trouwens als je een beetje hoog zit zie je veel meer, jammer dat dat balkon vol was

zondag 28 maart 2004 @ 18:49:26 #148
67531 LG_Konjo
gladiator!
pi_18025338
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:21 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Bij Hit that ging het anders ook goed los, tenminste om mij heen werd er als een gek gesprongen.

Als je iemand bij Want you bad zowat als enige zag springen, dan was ik dat trouwens...
Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you bad
pi_18026131
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:49 schreef LG_Konjo het volgende:

[..]

Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you bad
ik zag wel een paar zotten springen ja, maar de rest zat naar die geile wijfies op het podium te staren
pi_18026196
behalve Greg, die speelde gewoon bas. De rest liet zich helemaal verleiden
That's The Way Things Go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')