Voor hoeveel???quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:30 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien hij cd'tjes ervan verkoopt
Hmm jij kunt zo de reclame wereld inquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:45 schreef mikezwet het volgende:
10 euro, ach gun het hem, mensen zoals hij moeten er blijven en dat kan met JULLIE steun !!!!
Misschien omdat de meeste nog sprakeloos zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:54 schreef mikezwet het volgende:
t word stil hier..........
Lowlands!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:40 schreef henkalex het volgende:
Om het dan maar weer minder stil te maken:
Voor mij was het Offspring-concert mij de eerste keer dat ik naar een concert ging. (En zal zeer zeker niet de laatste keer worden)
Gevoed door verschillende (wisselende) verhalen van mensen verwachtte ik er niet te veel van, om tegenvaller te voorkomen. Maar die angst was zeer ongegrond. Wat zijn ze live goed!!!! Enige minpuntje eigenlijk dat er een aantal gasten in de zaal volgens mij meer om te meppen dan om een concert te bezoeken kwamen...
Kijk nu al uit naar de volgende keer dat ze in Nederland spelen!
Is een beetje een gerucht jahquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lowlands!
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lowlands!
Jammer dat de drum er niet helemaal goed in komt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:55 schreef crN het volgende:
Ik kan em, ik vind hem eigenlijk heel makkelijk.
Hier is de intro die ik samen met mn drummer heb opgenomen:
http://www.excessum.nl/noose.mp3
Haaaaa cool hey, wanneer geven jullie een optreden?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:55 schreef crN het volgende:
Ik kan em, ik vind hem eigenlijk heel makkelijk.
Hier is de intro die ik samen met mn drummer heb opgenomen:
http://www.excessum.nl/noose.mp3
Ja wat hij zeiquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef henkalex het volgende:
@TripleM: wanneer komt interview met Greg K eigenlijk op fok te staan?
Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef henkalex het volgende:
@TripleM: wanneer komt interview met Greg K eigenlijk op fok te staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |