ik zal ook eens ff mijn mening geven...lekker uitgebreid
het is optreden was zeer goed, een verwachte playlist met Walla Walla en The Worst Hangover Ever. TWHE was zonder de trompetten, dat klonk wel echter, maar ze hadden het wel opmogen vullen met gitaar. Higgins speelde met dat nummer ook gitaar maar wat hij speelde The Noose vond ik trouwens het vetste nummer, maar ja das ook omdat ik de rest al wel live ken. Maar Americana deed ook goed mee, maar dat nummer kende ik ook nog niet live. De lichtshow was trouwens ook erg goed. Nog wel ff een minpuntje, de microfonen stonden niet erg hard, want Dexter hoorde je niet echt goed, maar ook Noodles en Higgings waren niet erg goed te horen. Maar ja dat is wel vaker het geval, dat het geluid van de microfoon niet goed staat, wel jammer dat ze daar nooit iets aan doen...
Atom was echt geweldig, hij is idd erg levendig. Volgens mij zit Americana vooral door hem in de playlist, het is een leuk nummer om te drummen lijkt me dus.
Verder was het wel geinig dat the Horrorpops terug kwamen bij Want You Bad, want ze horen er wel een beetje bij. Maar was vooral geniaal was, was dat een zo'n danseres bij Noodles ging staan, maar ook een bij Greg, maar ja aan Greg heb je weinig want die speelt gewoon wat ie moet spelen en hij kijkt of naar zijn rechthand of naar zijn linkerhand, heel typisch dus. maar dan staat er dus zo'n danseres stik hoerig voor te dansen mees-ter-lijk!!
Voor de rest stond ik net achter de 1e rij, voor me stonden een paar irritante kereltjes, en naast me stonden 3 grote brede fucking idioten, die tegen me stonden te zeiken als ik tegen ze aankwam, maar ja ik werd ook maar geduwd. Die gasten waren echt zeeeeer irritant. Maar ja voor de rest heb ik nog nooit zoveel duw en trekwerk bij een concert meegemaakt. Ik kon opeengegeven moment niet meer normaal mijn armen omhoog doen om te klappen, want dan werd je meteen naar achtergeduwd, je kan immers dan niet meer genoeg kracht geven om het tegen te houden. maar ja dat hoorde er gewoon bij en ik heb me er niet veel minder door vermaakt ofzo dus.
Verder heb ik het zwarte Splinter-tour shirt gekocht, zit nu nog steeds te twijfelen of ik nou niet beter de grijze had kunnen kopen...maar waar ik wel van baal is dat ik naderhand geen stickers of poster meer heb gekocht, want die zagen er echt goed uit. maar ja daar heb je ook het probleem mee dat je een kwartier naar het station moet lopen en het regent dan ook nog dus dat is dan ook niet zo handig. Nou ja hopelijk komen ze in de Large te staan, dan bestel ik ze meteen.
Conclusie: Een geweldige avond