Lief doen tegen het nieuwe HOMO-jonkiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind Dark niet zo heel lief eigenlijk
good stuffquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb je d'rin gezet
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het klinkt Heel Eng allemaal. Onschuldige G_E-tjes in een Eng Donker Steegje willen lokken..
Sorry, rauwkost was niet lief..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind Dark niet zo heel lief eigenlijk
Ach, ik kan wel wat hebben hoorquote:Lief doen tegen het nieuwe HOMO-jonkie
Dan moet ie ook lief tegen mij gaan doen en me geen rauwkost noemen. Ik ben een groente!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lief doen tegen het nieuwe HOMO-jonkie
Ik denk dat G_E liever mannen in strakke shirts in z'n kruis laat grijpen en die enge vrouwen over de grond laat kruipenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En eenmaal binnen krijg je enge vrouwen die naar hun kruis grijpen bij ahhh pish it, p-push it real god, en mannen die in srakke shirts over de grond heen kruipen en zo
groente, rauwkost, het is allemaal saladequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan moet ie ook lief tegen mij gaan doen en me geen rauwkost noemen. Ik ben een groente!
Die vrouwen kruipen ook een keer (op dat nieuwe nr van usher) maar die kruipen naar achter, dus van GE afquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat G_E liever mannen in strakke shirts in z'n kruis laat grijpen en die enge vrouwen over de grond laat kruipen
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
groente, rauwkost, het is allemaal salade
Ik denk dat ie dat wel prettig vindquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vrouwen kruipen ook een keer (op dat nieuwe nr van usher) maar die kruipen naar achter, dus van GE af
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als jij dat ook doet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat wel prettig vind
neuh das al een behoorlijk tijdje zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:17 schreef Cazman het volgende:
Juggernaut als X-men? Daar zie ik iets nieuws
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja! Nu weer snel goedmaken he? Daar is meer voor nodig hoor
Go go Andyvie!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja! Nu weer snel goedmaken he? Daar is meer voor nodig hoor
Grmblquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als jij dat ook doet..
En Ang3l, gaat het wel door dan, a.s. zondag? In verband met Juliana enzo?.
Hij heeft mijn zwakke plek al gevondenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Go go Andyvie!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Go go Andyvie!
*kusknufkroel*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hij heeft mijn zwakke plek al gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |