Nee knut, hoe kan je in godsnaam precies pissen onder een mobieltje en onder een wekkerradio?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:46 schreef Knut het volgende:
Heb je lopen pissen ?
Nee, ik ben niet meer zat, klaarwakker en topfit ook niet, maar zeker niet meer zatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:49 schreef maxso het volgende:
volgens mij ben jij nog zat kerel...ga eens lekker terug naar bed![]()
![]()
![]()
Dit bedoel ik nou.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:53 schreef Tasma het volgende:
is toch SUPER logisch..
-alles- is nat geregend, maar daarna is al het water dan "open en bloot" lag weer verdampt.. mede door de harde wind. Water ONDER een object verdampt veeeeeeel minder snel..
weg mysterie
Het lijkt me erg stug. Ik heb even naar buiten gekeken want voor mn deur blijftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:53 schreef Tasma het volgende:
is toch SUPER logisch..
-alles- is nat geregend, maar daarna is al het water dan "open en bloot" lag weer verdampt.. mede door de harde wind. Water ONDER een object verdampt veeeeeeel minder snel..
weg mysterie
Verwarming heb ik nooit aanstaan op mn slaapkamerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:55 schreef maxso het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.
Verwarming aan en jou vensterbank is droog omdat jpu radiator aanstaat
Diarree dan.....??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:48 schreef kooba het volgende:
Kunnen die geintjes over pissen achterwege blijven?
Dat was het niet en ja dat weet ik zeker.
Bedankt alvast
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:53 schreef Tasma het volgende:
is toch SUPER logisch..
weg mysterie
omdat dat ook mn eerste gedachte was en er ff aan geroken heb om dat geval uit te sluitenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Je hebt gewoon over je nachtkastje staan zeiken. Hoe weet je nou weer zo zeker dat het dat niet kan zijn?
als je véél bier achterover slaat, dan ruikt en lijkt je zeik nergens meer naar hèquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:57 schreef kooba het volgende:
[..]
omdat dat ook mn eerste gedachte was en er ff aan geroken heb om dat geval uit te sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |