Ach doe je nog es wat voor de maatschappijquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:52 schreef Luvinsio het volgende:
Land verdedigen (zolang ik niet de enige in ons land ben)
ja precies, een leven als vakkenvuller is ook niet spannendquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:56 schreef Stormblast het volgende:
[..]
Ach doe je nog es wat voor de maatschappij
Helaas voor jouw stelling leven wij niet in een dictatuur. Als iemand binnenvalt gaat hij dat er hoogstwaarschijnlijk wel van maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
Deze topic ( Stel je voor de duitsers vallen weer binnen.. ) was de aanleiding hiervoor. Tot mijn verbazing zag ik mensen over onderduiken en verzet praten maar dat hoeft helemaal niet. Misschien heeft de agressor het beste met nederland voor, net zoals Amerika goede bedoelingen had toen ze die dictoator verstootten. (irak )
Maar de strekking van het topic is toch precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
Deze topic ( Stel je voor de duitsers vallen weer binnen.. ) was de aanleiding hiervoor. Tot mijn verbazing zag ik mensen over onderduiken en verzet praten maar dat hoeft helemaal niet. Misschien heeft de agressor het beste met nederland voor, net zoals Amerika goede bedoelingen had toen ze die dictoator verstootten. (irak )
als je goede bedoelingen hebt voor een land val je het niet binnen. In ieder geval niet als er een goed werkende regering zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
Umm... nee. Daar gaat men er vanuit dat de aanval an sich iets negatiefs is en dan moet je antwoord geven of je je land zou verdedigen of je als een 'lafaard' zou wegvluchten oid.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar de strekking van het topic is toch precies hetzelfde?
Het is trouwens DIT topic, stomme yankquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
to·pic (de ~, ~s)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:09 schreef Stormblast het volgende:
[..]
Het is trouwens DIT topic, stomme yank![]()
ben je echt zo naïefquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
, net zoals Amerika goede bedoelingen had toen ze die dictoator verstootten. (irak )
Zoals ik al zei stomme yankquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:11 schreef N_I_ het volgende:
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
( www.vandale.nl )
![]()
Ja, stelletje watjes, ze hebben dat mens toch niet persoonlijk meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zou met X mee vechten.
Dom land waar ze allemaal huilen omdat een vrou van 94 is overleden.
PRecies ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:14 schreef Stormblast het volgende:
[..]
Ja, stelletje watjes, ze hebben dat mens toch niet persoonlijk meegemaakt.
Misschien was ,t wel een chagrijnige ouwe tak.
Tsja het land is er beter door geworden alleen de bevolking vindt het zijn plicht om het land te verdedigen en daarmee de wederopbouw te vertragen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben je echt zo naïef![]()
Dan open je maar een topic in klaagbak want dit gaat helaas voor jou niet over Amerika.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:13 schreef Stormblast het volgende:
[..]
Zoals ik al zei stomme yank.
EN JA IK HEB IETS TEGEN DE USA!!!!!!![]()
die amerikanen hebben dan die gozer te pakken, maar er is een andere bezetter voor teruggekomen die het land na de "wederopbouw" leeg zal trekken van zijn econimische middelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:16 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Tsja het land is er beter door geworden alleen de bevolking vindt het zijn plicht om het land te verdedigen en daarmee de wederopbouw te vertragen.
Kijk daarom heb ik sterk ,t idee dat natie X de VS zal zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:16 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Tsja het land is er beter door geworden alleen de bevolking vindt het zijn plicht om het land te verdedigen en daarmee de wederopbouw te vertragen.
trouwens al eens gedacht aan emigrerenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:16 schreef N_I_ het volgende:
Ermm, Amerika viel Irak binnen uit eigenbelang (olie o.a.), niet uit welwillendheid.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
net zoals Amerika goede bedoelingen had toen ze die dictoator verstootten. (irak )
De Duitsers hadden de beste bedoelingen met hun derde rijk hoor...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef N_I_ het volgende:
Misschien heeft de agressor het beste met nederland voor, net zoals Amerika goede bedoelingen had toen ze die dictoator verstootten. (irak )
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:23 schreef N_I_ het volgende:
Open je een topic met een amerikaanse vlag als avatar en alle realisten vliegen er als bijen op honing af.
Precies, en als je het daarmee eens zou zijn zou je dan met hen samenwerken of zou je vaderlandsliefde meer voor jou betekenenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
De Duitsers hadden de beste bedoelingen met hun derde rijk hoor...
Misschien omdat de bijen gelijk hebben?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:23 schreef N_I_ het volgende:
Open je een topic met een amerikaanse vlag als avatar en alle amerika-bashers vliegen er als bijen op honing af.
Kan dit nog amerikaanserquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:28 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Precies, en als je het daarmee eens zou zijn zou je dan met hen samenwerken of zou je vaderlandsliefde meer voor jou betekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |