Yep,quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:50 schreef phileine het volgende:
Voor degenen die het vergelijken met de slinger van Foucault: eigenlijk is dit nou precies het soort verhaal wat zo enorm op de hak genomen wordt door Eco. Ach, misschien ben ik gewoon verpest door als eerst complot-boek op die pil te stuiten. Zo mooi als de eerste keer kan het nooit meer worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn dingen waar je normaal een editor voor hebt die dat soort fouten eruit vist. Het had ook makkelijk gekund zonder het verhaal aan te tasten. En zulke dingen zijn er vaker. Dan zul je me wel een mierenneuker vinden, maar ik vind dat soort dingen vreselijk storend omdat het onzorgvuldig is en alles ongeloofwaardig maakt.mooi he, alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaan ze dat oplossen in de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p'donmooi he, alles
Ik vind je behoorlijk stoerquote:Op maandag 27 september 2004 15:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ga het geouwehoer hier niet eens lezen. Wat ik wel ga lezen is het boek. Binnenkort. Tot volgend jaar.
Dat is nu juist het enorme grote verschil tussen Eco en Brown. Als je dat punt hebt gemist bij Eco -en dat gebeurt helaas veel mensen- dan heb je de kern van het boek niet begrepen, en ook niet waarom je inderdaad na Eco nooit meer matige lectuur over occultisme kunt verdragen. vooral doordat die grens in die middelmatige verhalen steeds zo storend overschreden wordt.quote:Op maandag 27 september 2004 14:59 schreef Dalai_Lama het volgende:
Ik vind Eco en Brown niet echt vergelijkbaar. Natuurlijk, ze patsen allebei met hun kennis en vinden het leuk de grens tussen leugen en waarheid uit te gummen, maar daar houdt het toch wel op?
Die lijn vervaagt in Baudolino anders erg vaak. Tenminste, zo las ik het. Wat de Slinger betreft, geef ik je helemaal gelijk. Maar toch kan ik Brown wel waarderen, hoor. Het is anders, en zeker van een minder hoog niveau, maar slechte boeken wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef phileine het volgende:
[..]
Dat is nu juist het enorme grote verschil tussen Eco en Brown. Als je dat punt hebt gemist bij Eco -en dat gebeurt helaas veel mensen- dan heb je de kern van het boek niet begrepen, en ook niet waarom je inderdaad na Eco nooit meer matige lectuur over occultisme kunt verdragen. vooral doordat die grens in die middelmatige verhalen steeds zo storend overschreden wordt.
Sorry? Dus de top40 staat ook vol met goede muziek? Wat een kutlogica!quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:57 schreef SunChaser het volgende:
Het staat overal #1 in de bestseller top 10. Dat maakt het boek gewoon goed.
Vpro logica.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De boeken van Brusselmans zijn goed omdat ze niet in de boekentop10's voorkomen. Dat is pas een mooie logica.
Los gezien van het feit dat ik maar wat ouwhoerde: Vproprogramma's worden slecht bekeken omdat mensen geen smaak hebben. En dan heb ik het niet perse over die vage programma's maar wel bijvoorbeeld de kunstprogramma's, een docu als Wonderland of een must see voor iedereen: Tegenlicht. In tegenstelling tot boeken programma's die toegankelijk zijn voor iedereen want iedereen kijkt TV. Maar goed, we dwalen af. En ik ben nog steeds bezig met het niet doorploegen van dit topic opdat jullie mening over dit boek, dat ik nog moet lezen, mij gestolen kan worden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vpro logica.
goede programmas worden slecht bekeken, dus als we lage kijkcijfers hebben maken we goede programma?s
Suuuure (om maar ff verder af te dwalen)quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Los gezien van het feit dat ik maar wat ouwhoerde: Vproprogramma's worden slecht bekeken omdat mensen geen smaak hebben.
Nee, ben ik niet. Ik heb gewoon smaak.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow ja sorry, ik was vergeten dat je een intellectueel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |