Oooooooh, mooi zoquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dat is een geweldig boek. Nivo Umberto Eco geschreven.
Ik kan alleen de engelse versie vinden, dus ik zal wel moetenquote:Als Cryptonomicon (lees het in het engels als je dat kan)
Kun je er iets meer over vertellen?quote:uit hebt en dat bevalt dan moet je de Trilogie The baroque cycle gaan lezen. Zit met spanning te wachten op deel drie.
:-)
Ga je gang, wat let je.quote:Op zondag 19 september 2004 16:11 schreef Koekepan het volgende:
Het is ook een topic van niks, natuurlijk. "Hé, laat ik eens een topic over Crichton openen. D'r even neerkalken wat-ie geschreven heeft, even een oppervlakkige aanprijzing, nog een minpuntje d'rbij voor het evenwicht, yin-yang en zo, en we zijn weer klaar." Nee, die Dagonet is er voor de diepzinnigere bespiegelingen...
The Baroque Cycle van Neal Stephensonquote:Op maandag 20 september 2004 18:17 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Oooooooh, mooi zoIs de stijl ook een beetje Eco, of toch meer Dan Brown?
[..]
Ik kan alleen de engelse versie vinden, dus ik zal wel moeten
[..]
Kun je er iets meer over vertellen?
Ze zijn niet lelijk, ze trekken een lelijk gezicht door het boekquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:24 schreef Ketama9 het volgende:
Het valt me op dat bijna alle lelijke vrouwen in de trein de da vinci code lezen. Is dit toeval?
Als je Paradise Lost gaat lezen zou ik alvast Genesis opnieuw lezen of, ook een optie Memnoch the Devil van Anne Rice (één van de vervolgen op Interview with the Vampire), ook even Devil's Advocate kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:39 schreef Dalai_Lama het volgende:Heb nog een dag of 5, 6 tot Cryptonomicon en Paradise Lost binnen komen, dus het is te doen.
Wat hebben deze werken met milton te maken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je Paradise Lost gaat lezen zou ik alvast Genesis opnieuw lezen of, ook een optie Memnoch the Devil van Anne Rice (één van de vervolgen op Interview with the Vampire), ook even Devil's Advocate kijken
Ehm, nou nee... Paradijs Lost is een gedicht dat de oorlog in de Hemel en de van van de engelen beschrijft. Het is al bijna 450 jaar oud, maar schijnt nog steeds een van de mooist geschreven werken uit de engelse geschiedenis te zijn. Eigenlijk verplichte kost dus, dus ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 22 september 2004 06:11 schreef SunChaser het volgende:
Nog nooit van dit boek gehoord maar:
Pardadise Lost, laat me raden: wetenschapper ontdekt verblijftplaats Hof van Eden en via codes vindt hij die, incl. een appelboom met slang?
Wat is er zo geweldig aan dan? Het verhaal is al overbekend, dus dat kan het niet zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:28 schreef Pietverdriet het volgende:
ja
Coolquote:Op woensdag 22 september 2004 10:43 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Ehm, nou nee... Paradijs Lost is een gedicht dat de oorlog in de Hemel en de van van de engelen beschrijft. Het is al bijna 450 jaar oud, maar schijnt nog steeds een van de mooist geschreven werken uit de engelse geschiedenis te zijn. Eigenlijk verplichte kost dus, dus ik ben erg benieuwd
Hmmm zit wat in. Maar wat vind JIJ dan leuk? Donnie Darko vond je ook al niks toch?quote:Op woensdag 22 september 2004 06:17 schreef SunChaser het volgende:
Na Nicci French kreeg je ineens tientalle ik-boeken waarin een vrouw iets moest oplossen, verliefd werd op een rijke man, bij voorkeur arts die de dader blijkt te zijn. Incl cover met beeldje.
Na Grisham kreeg je wel 100 legal thrillers met domme plotten. Nu krijgen we weer tientallen boeken over codes, grotten, schatten en een historisch iets, ark van noach, het kruis van Golgotha, het stuk hout waar Abel Kain mee doodsloeg en natuurlijk vindt een wetenschapper in een roman de waarheid achter de lijkwade van Turijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |