dan verkoop je, duh!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Stel... je bied 70 diskettes op een site te koop aan.
Iemand biedt 45 EUR hiervoor.
-Wat denk je... en vooral... wat doe je?
![]()
64 cent per stuk, die is gek. Daar heb je een lege CD voor!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Stel... je bied 70 diskettes op een site te koop aan.
Iemand biedt 45 EUR hiervoor.
-Wat denk je... en vooral... wat doe je?
![]()
Nope... lege, gebruikte (maar goede natuurlijk), standaard TDK diskettesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:06 schreef sijpt het volgende:
70 diskettes... hm... heb je soms originele diskettes van Sam and Max hit the road, of zoiets? Anders lijkt 45 euro me veel te veel...
t proberen waard lijkt mequote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef LennyKravitz het volgende:
- 10 diskettes kost denk ik 3,50 in de winkel, dus 7x 3,50 = 24,50
En dan biedt iemand 45 EUR...
twee opties:
1) - het is een onwetende die je kan uitmelken...
2) - het is een fake-bod... (die mijn verkoop/veiling verziekt...)
Maar ja, ga je hier nu serieus op in, hè?
Wanneer heb ik ook al weer voor het laatst diskettes gebruikt... hm... een sub-stick is tegenwoordig een aardig alternatief. Anyway, als de gek het er voor wil geven, moet hij het zelf weten. Toch zou ik me wat schuldig voelen dat ik iemand zo heb afgezet, maar ja, die keus is aan jou...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:15 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nope... lege, gebruikte (maar goede natuurlijk), standaard TDK diskettes
Wat een droeftoeterquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef LennyKravitz het volgende:
-Wat denk je?
![]()
Verkopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef LennyKravitz het volgende:
-wat doe je?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |