Go ahead and jumpquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:10 schreef bugeye het volgende:
Might as well Jump!
Wel erg laat.... ik heb net nog een portie van mijn voer genomen. Ik neem aan dat je erg hongerig bent....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Apropos, ik ga even voor mijn voer zorgen. Ik dacht ik zal wel rond 8 uur thuis zijn, eet ik dan, niet dus....
Ja, erg laat ja. Ik voel me dan ook ietwat slapjes op dit moment...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wel erg laat.... ik heb net nog een portie van mijn voer genomen. Ik neem aan dat je erg hongerig bent....
Nog iets van "schepen" vernomen,Ryan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Apropos, ik ga even voor mijn voer zorgen. Ik dacht ik zal wel rond 8 uur thuis zijn, eet ik dan, niet dus....
yep, nogwel!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:18 schreef Sandertje21 het volgende:
nog iemand hier wakker?
alweerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:18 schreef Sandertje21 het volgende:
nog iemand hier wakker?
Ik las het net ja...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
Onze oude koningin is dood..
ik ben wakker!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:18 schreef Sandertje21 het volgende:
nog iemand hier wakker?
Het was vanmorgen het eerste wat ik hoorde toen ik opstond. Ik ben niet echt koningsgezind ofzo, maar Juliana was voor mij toch altijd een geweldige vrouw. Hoeveel koningen en koninginnen er ook na komen...zij blijft voor mij de echte koningin.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
Onze oude koningin is dood..
Ik val al helemaal niet in katzwijm bij de Oranje's, maar veel mensen van ongeveer onze leeftijd zullen gevoelsmatig meer hebben met Juliana dan met de kille, protocolaire Beatrix. Wellicht ook jeugdsentiment voor de 40'ers onder ons.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het was vanmorgen het eerste wat ik hoorde toen ik opstond. Ik ben niet echt koningsgezind ofzo, maar Juliana was voor mij toch altijd een geweldige vrouw. Hoeveel koningen en koninginnen er ook na komen...zij blijft voor mij de echte koningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |