quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:00 schreef richard80 het volgende:
--reactie is weg--
Pure onzin ..hoe fout?? ZIJ zijn te gast bij die arts en als hij het vanuit de cultuur uitlegt dan heeft hij die cultuur mooi laten staan toen het ging om gastvrijheid. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:01 schreef Naamah het volgende:
ziek, die mensen willen toch iets gedaan krijgen van die man, gaan ze m slaan :S zowiezo lekker overgereageerd, hoe fout het in hun cultuur ook al is..
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pure onzin ..hoe fout?? ZIJ zijn te gast bij die arts en als hij het vanuit de cultuur uitlegt dan heeft hij die cultuur mooi laten staan toen het ging om gastvrijheid. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.![]()
--reactie op geëdite post.--quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:00 schreef richard80 het volgende:
--weg--
Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.
diegene had dezelfde mening als de jouwe.. toch wil je hem overtuigen.. vandaar die smiley.. vindt het zelf ook niet kunnen... ff wat bijleren (nee, niet hardhandig rechtse nazi'squote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.
Nou ja zegquote:En dat kind? Niet helpen gewoon...
Hoe had die arts dit kunnen weten als er een Marrokaan hierboven post dat dit niet standaard is voor de Marrokaanse cultuurquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef GAULOISES het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom van die arts hoor....
Ach, kom op, zelfs al had hij het kunnen weten dan nog. Die Marokkaan had zich in de cultuur van de dokter moeten verplaatsen, niet andersom. Dit soort "foutjes" gebeuren nu eenmaal wanneer twee culturen samenkomen. (Met foutje bedoel ik dus dat die dokter een hand gaf he, niet dat die vent erop mepte, dat is schandalig)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef GAULOISES het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom van die arts hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |