Ik kan niet zeggen, dat ik weet hoe het is, Maar je bekijkt je leven wel van de verkeerde kant!!
Je moet juist denken dat je LEEFT, en daar het beste van maken, al helemaal als je bang bent om dood te gaan, carpe diem!
Je vindt het dus niet leuk om dood te gaan, maar je gaat nog niet dood. Als je het heeeel letterlijk opneemt sterf je mssn af, maar dood ga je niet, dat doe je pas als je echt aan je einde komt.
Ik zou nu denken, ik leef, je hebt nix wat je tegen houd. En als ik het lees heb je een prima leven?, wat is daar mis mee, dat is beter dan een peven hebben dat NIET normaal is.
Ik weet ook niet precies hoe ik je van ged88 kan veranderen, en dat zal ook wel niet soepel lukken, maar zoals ik het zie kijk je nogal negatief tegen dingen aan. Anders als je denkt, ik ga dood, dan kan je ook denken, DAT zal nog ff niet gebeuren
![]()
, so why worry!
Maar ik zou tog een therapietje volgen, heb ik ook wel eens gedaan, en dan niet een psychiater, neej gewoon iemand waarmee je 'lult' . Ik vond het eigenlijk best leuk, want je leert jezelf beter kenne, al klinkt het heel gek, want via de man waarmee je praat, zie je jezelf objectief. Maar hij kon me niet helpen, want daarvoor was ik depri, en toen ik met hem sprak had ik een vriendin en was ik de wolken
![]()
. Maar je moet niet denken dat je gek bent als je met zo eimand gaat praten, en ik denk dat je hier ook niet veel antword zal krijge, praten is meestal het beste, en zo een persoon is er voor getraint. JE moet ook niet denken dat het een IETS is, je moet het zien als iemand waarmee je gewoon ff lekker gaat lulle ..
Mssn hielp dit lul verhaal