Hij moest nog 3 maanden en zat in het reīntegratie project om hem voor te bereiden op de buitenwereld.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hij mocht geregeld voor een paar dagen eruit heb ik begrepen.Ik snap sowieso niet dat dat kan bestaan, maar goed.
conspiracy theory anyone?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind die Bruinstra-trawanten die allemaal ff worden afgeknalt vlak voor Prins dinges met z'n drugsmieppie gaat trouwen wel erg toevallig........
Ehhh Fok! ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:44 schreef Dagonet het volgende:
Bedenk je even wat er toen nog niet was en nu de normaalste zaak van de wereld is
Op die fiets zag dat er toch duidelijk anders uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:36 schreef Dagonet het volgende:
Hoogland zat nog in de gevangenis
Hij was niet vrij, dus...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op die fiets zag dat er toch duidelijk anders uit.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:51 schreef gelly het volgende:
Kom op zeg, al die Fortuyn adepten zijn Fortuyn zo'n beetje al vergeten. D'r is zelfs niemand die de begravenis kosten wil betalen, daar moet z'n huis in Italië voor verkocht worden. Over 10 jaar heeft niemand zin om voor die kale goddelijkheid in de bak te gaan zitten.
LPF'ers denken wel vaker niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:54 schreef BenKetting het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier ben ik het nou helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:49 schreef Maffioso het volgende:
Als het aan mij ligt wordt Volkert van der Graaf als hij zijn eerste stap buiten de bajes zet al neergeknald.
Jij blijkbaar nooit. Althans niet echt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:54 schreef gelly het volgende:
[..]
LPF'ers denken wel vaker niet.
En dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:57 schreef BVO het volgende:
Hier ben ik het nou helemaal mee eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |