Precies, over het algemeen kun je paarden nergens toe dwingen. Kijk maar eens naar een springwedstrijd, zie je paarden ook regelmatig een hindernis weigeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Een paard gooit je er echt wel af als ie niet wil..
Het zijn slimme dieren, die heel goed begrijpen wat je wil..
Yeah, en dan mishandeld het paard diegene die er vanaf vliegtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, over het algemeen kun je paarden nergens toe dwingen. Kijk maar eens naar een springwedstrijd, zie je paarden ook regelmatig een hindernis weigeren.
jij mag ze vinden stinken hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:31 schreef marq het volgende:
mag ik dan de conclusie trekken dat TS geen benul heeft van paardrijders?
ps, ik haat die smerige stink beesten!
zeg, je gaat Oscar toch niet beledigen wel??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:32 schreef SolidArt het volgende:
Haha, nee, struisvogels ruiken lekker
als ik aan sporen denk zie ik dit voor me...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:25 schreef ivetje het volgende:
Een paard inrijden betekend niet dat je hem moet slaan en schoppen? Daarnaast, schop je een paard niet maar spoor je hem aan (en nee, dat is dus niet met sporen). Je duwt zachtjes in z'n zij zodat het paard weet wat je wil. Daarnaast trek je ook niet aan de teugels en rost er geen ijzeren stang door z'n mond...sturen doe je nl met je voeten!! Je duwt aan de kant waar hij heen moet...kindjes van 3 jaar op paardrijden doen, omdat ze paardjes zo leuk vinden is dierenmishandeling ja...die trekken aan de teugels en schoppen maar een eind in het rond, maar als je als volwassen persoon gewoon normaal paardrijd is er nix aan de hand. Je wil niet weten hoe leuk een paard het vind om in rengalop over het strand te racen met z'n berijder hoor, dus hou alsjeblieft je mond over dingen waar je geen verstand van hebt
Mijn ex zat op paardrijden en een gozer die hiernaast zit heeft thuis 2 paarden en heeft 5 generaties paardrij ervaring.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Wat weet JIJ eigenlijk van paardrijden, voor dat je begint te blaten
die beesten hebben vast een vettere pens dan jouquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:38 schreef Goofup het volgende:
[..]
als ik aan sporen denk zie ik dit voor me... [afbeelding]dan zou ik zelfs zachtjes niet aangenaam vinden hoor
Wiens ex nou nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:39 schreef GWD het volgende:
[..]
Mijn ex zat op paardrijden en een gozer die hiernaast zit heeft thuis 2 paarden en heeft 5 generaties paardrij ervaring.
deze sporen mogen in nederland niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:38 schreef Goofup het volgende:
[..]
als ik aan sporen denk zie ik dit voor me... [afbeelding]dan zou ik zelfs zachtjes niet aangenaam vinden hoor
*Mompelt over waarheid en een busquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:41 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Wiens ex nou niet
ze zeiden er zeker niks vanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:47 schreef ik_ik het volgende:
Ik heb heeeeeel wat jaartjes paardrijden achter de rug!
En heb nog nooit gemerkt dat paarden er last van hebben!!
Alleen als ze echt geen zin hebben dan kunnen ze wel eens nukken hebben!!!
Dus ik denk dat je iets te voorbarig bent met die "mishandeling van je"
sukkel....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:09 schreef GWD het volgende:
[..]
Yep daarom noemen de paardrijders het inrijden van een paard ook het breken van een paard. of wel hem net zolang slaan en schoppen en trekken totdat hij in zoveel pijn verkeerd dat hij het maar opgeeft en de rest van zijn leven gehoorzaam mishandeld en vernederd wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |