Het bazinnetje volgens mij ookquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:07 schreef SolidArt het volgende:
Volgens mij vindt zo'n beest het geweldig om bereden te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha, anders ik wel door het bazinnetjequote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het bazinnetje volgens mij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep daarom noemen de paardrijders het inrijden van een paard ook het breken van een paard. of wel hem net zolang slaan en schoppen en trekken totdat hij in zoveel pijn verkeerd dat hij het maar opgeeft en de rest van zijn leven gehoorzaam mishandeld en vernederd wordtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Een paard gooit je er echt wel af als ie niet wil..
Het zijn slimme dieren, die heel goed begrijpen wat je wil..
aaah meneertje is zo zielig...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:09 schreef GWD het volgende:
[..]
Yep daarom noemen de paardrijders het inrijden van een paard ook het breken van een paard. of wel hem net zolang slaan en schoppen en trekken totdat hij in zoveel pijn verkeerd dat hij het maar opgeeft en de rest van zijn leven gehoorzaam mishandeld en vernederd wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja want ik ben een paardquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:12 schreef SolidArt het volgende:
[..]
aaah meneertje is zo zielig...
En dit meen je ook echt of zit je ons een beetje uit te lokken, paarden liefhebbers zijn van alles maar over het algemeen geen dieren mishandelaars.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:09 schreef GWD het volgende:
[..]
Yep daarom noemen de paardrijders het inrijden van een paard ook het breken van een paard. of wel hem net zolang slaan en schoppen en trekken totdat hij in zoveel pijn verkeerd dat hij het maar opgeeft en de rest van zijn leven gehoorzaam mishandeld en vernederd wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja idd, als je van je paard iets gedaan wil krijgen kun je dat het beste eerst met geweld proberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:15 schreef marq het volgende:
ach ja, hij gooit je er idd wel af als ie echt niet wil... maar zal iemand die elke dag in elkaar wordt geslagen omdat hij iets niet wil, na een tijdje ook nog protesteren??? NEE!
absoluut niet! ik ZOU er gewoon op gaan zitten. geweld zuigt :| en ja, als ie niet wil??? ach, ik ben toch geen paardrijder dus zou ik het laten voor wat het isquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:18 schreef Superduif het volgende:
[..]
Ja idd, als je van je paard iets gedaan wil krijgen kun je dat het beste eerst met geweld proberen.
En dit dan:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:05 schreef GWD het volgende:
Correct me when wrong, maar het lijkt mij pure dierenmishandeling ...
Heb ik honden of knaagdieren??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:20 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
En dit dan:
*Honden aan lijn
*Knaagdieren in kooien
*enz...
Sommige dingen zijn in onze maatschappij nou eenmaal ooit 'normaal' geworden.
klopt (ik vind het niet kunnen) maar dan gaat men (de mensen die een levend-gekookte kreeft accepteren) wel weer zeiken over een kat die in china levend gefrituurd wordt :|quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:22 schreef SolidArt het volgende:
Kreeften levend in kokend water gooien wordt ook geaccepteerd, dus wat zanik je nou @ TS
Praat ik dat goed hier dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:22 schreef SolidArt het volgende:
Kreeften levend in kokend water gooien wordt ook geaccepteerd, dus wat zanik je nou @ TS
Wat weet JIJ eigenlijk van paardrijden, voor dat je begint te blatenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:23 schreef GWD het volgende:
[..]
Praat ik dat goed hier dan?
Kan ik ook topique over starten alleen nu gaat het toevallig over paardrijders. Dat is ook een iets bekendere sport dan kreeften koken geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
juist, ik denk niet dat iemand die een echte liefhebber is, zo'n beest kapot gaat ,maken..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:25 schreef ivetje het volgende:
Een paard inrijden betekend niet dat je hem moet slaan en schoppen? Daarnaast, schop je een paard niet maar spoor je hem aan (en nee, dat is dus niet met sporen). Je duwt zachtjes in z'n zij zodat het paard weet wat je wil. Daarnaast trek je ook niet aan de teugels en rost er geen ijzeren stang door z'n mond...sturen doe je nl met je voeten!! Je duwt aan de kant waar hij heen moet...kindjes van 3 jaar op paardrijden doen, omdat ze paardjes zo leuk vinden is dierenmishandeling ja...die trekken aan de teugels en schoppen maar een eind in het rond, maar als je als volwassen persoon gewoon normaal paardrijd is er nix aan de hand. Je wil niet weten hoe leuk een paard het vind om in rengalop over het strand te racen met z'n berijder hoor, dus hou alsjeblieft je mond over dingen waar je geen verstand van hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee idd, omgaan met paarden doe je juist uit liefde voor die dieren. Als je nix om paarden geeft ga je ook niet paardrijden...hetzelfde met alle andere dieren. Als je nix om honden geeft neem je ook geen hond toch?? lijkt me vrij simpel...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:28 schreef marq het volgende:
[..]
juist, ik denk niet dat iemand die een echte liefhebber is, zo'n beest kapot gaat ,maken..
Precies, over het algemeen kun je paarden nergens toe dwingen. Kijk maar eens naar een springwedstrijd, zie je paarden ook regelmatig een hindernis weigeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Een paard gooit je er echt wel af als ie niet wil..
Het zijn slimme dieren, die heel goed begrijpen wat je wil..
Yeah, en dan mishandeld het paard diegene die er vanaf vliegtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, over het algemeen kun je paarden nergens toe dwingen. Kijk maar eens naar een springwedstrijd, zie je paarden ook regelmatig een hindernis weigeren.
jij mag ze vinden stinken hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:31 schreef marq het volgende:
mag ik dan de conclusie trekken dat TS geen benul heeft van paardrijders?
ps, ik haat die smerige stink beesten!
zeg, je gaat Oscar toch niet beledigen wel??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:32 schreef SolidArt het volgende:
Haha, nee, struisvogels ruiken lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik aan sporen denk zie ik dit voor me...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:25 schreef ivetje het volgende:
Een paard inrijden betekend niet dat je hem moet slaan en schoppen? Daarnaast, schop je een paard niet maar spoor je hem aan (en nee, dat is dus niet met sporen). Je duwt zachtjes in z'n zij zodat het paard weet wat je wil. Daarnaast trek je ook niet aan de teugels en rost er geen ijzeren stang door z'n mond...sturen doe je nl met je voeten!! Je duwt aan de kant waar hij heen moet...kindjes van 3 jaar op paardrijden doen, omdat ze paardjes zo leuk vinden is dierenmishandeling ja...die trekken aan de teugels en schoppen maar een eind in het rond, maar als je als volwassen persoon gewoon normaal paardrijd is er nix aan de hand. Je wil niet weten hoe leuk een paard het vind om in rengalop over het strand te racen met z'n berijder hoor, dus hou alsjeblieft je mond over dingen waar je geen verstand van hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn ex zat op paardrijden en een gozer die hiernaast zit heeft thuis 2 paarden en heeft 5 generaties paardrij ervaring.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Wat weet JIJ eigenlijk van paardrijden, voor dat je begint te blaten
die beesten hebben vast een vettere pens dan jouquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:38 schreef Goofup het volgende:
[..]
als ik aan sporen denk zie ik dit voor me... [afbeelding]dan zou ik zelfs zachtjes niet aangenaam vinden hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiens ex nou nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:39 schreef GWD het volgende:
[..]
Mijn ex zat op paardrijden en een gozer die hiernaast zit heeft thuis 2 paarden en heeft 5 generaties paardrij ervaring.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
deze sporen mogen in nederland niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:38 schreef Goofup het volgende:
[..]
als ik aan sporen denk zie ik dit voor me... [afbeelding]dan zou ik zelfs zachtjes niet aangenaam vinden hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Mompelt over waarheid en een busquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:41 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Wiens ex nou nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze zeiden er zeker niks vanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:47 schreef ik_ik het volgende:
Ik heb heeeeeel wat jaartjes paardrijden achter de rug!
En heb nog nooit gemerkt dat paarden er last van hebben!!
Alleen als ze echt geen zin hebben dan kunnen ze wel eens nukken hebben!!!
Dus ik denk dat je iets te voorbarig bent met die "mishandeling van je"
sukkel....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:09 schreef GWD het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop