eeeehmmmm eigenlijk niet.....quote:Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
idemquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:06 schreef wenneke1 het volgende:
Nee, helaas geen flauw idee wat je bedoelt.
Maar ik heb begrepen dat een hiv test pas na 3 maanden wordt uitgevoerd en dat de uitslag pas naar een paar weken krijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:16 schreef P0RN het volgende:
nou bij een hiv test![]()
of... zwangerschap
zo zou het moeten zijn, maar helaas heb ik toch van meerdere mensen dit verhaal gehoord.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:25 schreef Logician het volgende:
Wenneke dat klopt dus niet, mijn gyneacoloog moest hier nml schriftelijk toestemming voor vragen
zoiets mogen ze dus niet zomaar doen, ook niet bij zwangerschap, ze kunnen hoogstens zeggen
dat het verstandig is ook ivm de baby etc.
Voor diverse klachten wordt bloedonderzoek gedaan. Bijvoorbeeld extreme vermoeidheid.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:13 schreef m28740 het volgende:
oke, dan zal ik het op een andere manier uit proberen te leggen.
ik wil niks laten onderzoeken, mijn vraag is voor welke dingen krijg je een bloedonderzoek.
BV ziekte van pfeifer, bloedarmoede en HIV. (en dit zijn er veel meer)
dus met andere woorden, met welke klachten ga je naar een dokter, die doet een bloedonderzoek en die controleerd op verschillende dingen. En je hoopt dat alle uitslagen negatief zijn. je krijgt de uitslag na ongeveer een week. Wou zou dit allemaal kunnen zijn?
Goed dat je dat zegt, dan zal ik dat ff doorgeven aan haar. Zij was hier ook niet van gediend, maar heeft het echt opgedrongen gekregen met de mededeling dat ze indien ze ziek was poging tot moord in de schoenen geschoven zou krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:34 schreef Logician het volgende:
Dat klopt dus niet want ik heb er over nagevraagd en ze hebben mij in het ziekenhuis dus verteld dat dit absoluut niet mag zonder toestemming!
Voor zover ik weet is hiv pas na iets van zes maanden vast te stellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:31 schreef m28740 het volgende:
Ik ga wel even het hele verhaal vertellen, anders is het ook zomaar wat raden voor jullie.
Het is 1.5 weken geleden met een ex uitgegaan.
Deze kwam ik gisteravond tegen (ze heeft me niet gezien) maar ik hoorde een stukje van haar gesprek toen ik voorbij liep. Het ging een beetje zo: ik hoop dat de bloedtesten allemaal negatief zijn, ja, hoop ik ook wanneer krijg je de uitslag, morgen.
Ik weet dat ze nooit met moeheid heeft gezeten, dus bloedarmoede en pfeiffer vallen af, want dat lijkt me sterk in 1,5 week. Ze moet de test ongeveer 1 a 1,5 week geleden aangevraagd hebben.
Zou dus een Soa test kunnen zijn, ik heb nog altijd het idee dat ze een week voordat het uit is gegaan dat ze vreemd is geweest maar ze heeft gezegd dat dat niet het geval is. Maar als ze nu bloed laat controleren heb je kans dat ze iets heeft en daarna hebben wij nog in een bed gelegen.
Hoe lang duurt het voordat je een zwangerschapstest krijgt.
Momenteel zit ik niet echt in een positie met haar te praten. Als er wat aan de hand is dan denk ik dat ik het wel te horen krijg maar dat kan nog wel even duren.
Maar zou dat ook een aids test kunnen zijn? Ik dacht dat de uitslag langer duurde en pas na een maand of 3 word afgenomen.
Ik weet dat jullie hier natuurlijk ook geen antwoord op weten alleen ik wil de mogelijkheden weten wat er aan de hand kan zijn.
Ik heb even op internet hierna gezocht, maar zoals ik het zo zie kan het alles zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:28 schreef Phaedrus het volgende:
Ik heb hier het Diagnostisch Kompas voor me liggen. Staan zo'n beetje alle testen in die je kan laten doen. Het boek is ruim vier centimeter dik (ruim 1200 pagina's). Snap je nu dat je vraag niet te beantwoorden valt?
Jawel, heb er zelf meerdere gehad, waarvan ik het pas`wist toen ik de uitslagen vd onderzoeken onder ogen kreeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:23 schreef Logician het volgende:
Een HIV test mag een arts nooit (laten) afnemen zonder jouw schriftelijke (handteking) toestemming.
Misschien hadden je ouders toestemming gegeven?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, heb er zelf meerdere gehad, waarvan ik het pas`wist toen ik de uitslagen vd onderzoeken onder ogen kreeg.
Negatief btw.![]()
volgens mij is dat tegenwoordig iets van 6wkquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hiv pas na iets van zes maanden vast te stellen.
Maar je kunt echt voor een hoop getest worden,hoor. Hoeft niet meteen een SOA te zijn.
V.
Hmm, ik kan niet zwanger worden, dus neem ik aan dat het daarbij niet mag, zoals je al zei.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders toestemming gegeven?
Bij een zwangerschap mag het dus ieg niet.btw
Hier ben ik altijd wel voorzichtig in, en als je een serieuze relatie hebt dan gebruik je op een moment echt geen condoom meer, ik heb alleen zo'n vermoede dat zij met iemand anders onveilig in bed heeft gelegen, dat kan net voordat het uit is gegaan of net nadat het uit is gegaan, ben ik er nog niet bang voor want dan is de kans nog heel en heel erg klein maar ben heel erg nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Vraag het gewoon aan haar, je zit nu misschien heel onnodig in de stress.
Ik moet zo vaak bloedonderzoeken laten doen en dan niet om SOA"s uit te sluiten o.i.d. dus het begrip "bloedonderzoek" zegt niet zoveel, vind ik.
Vraag het, dan weet je het.
En gebruik gewoon volgende keer een condoom... het zou fout kunnen gaan zo...
Ja dit dacht ik al, dan zou het zwangerschap en/of HIV zowiezo niet zijn. ze is nog ongesteld geweest ongeveer 3 tot 5 weken geleden. en het is niet eigenlijk niet mogelijk dat ze de hiv test meer dan 5 weken geleden heeft gedaanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:43 schreef Logician het volgende:
[..]
volgens mij is dat tegenwoordig iets van 6wk(niet 100% zeker)
ik heb dus tijdens mijn zwangerschap uiteindelijk wel een HIV test af laten nemen en als
het pos. was zou ik na ong. 6wk gebeld worden .. (gelukkig ben ik nooit gebeld)
M.i.v. 1 januari 2004 is een HIV test naast enkele andere bloedtesten (bloedgroep, Hb, Hepatitus-?, vreemde antistoffen en rode hond) verplicht.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders toestemming gegeven?
Bij een zwangerschap mag het dus ieg niet.btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |