Ik ga wel even het hele verhaal vertellen, anders is het ook zomaar wat raden voor jullie.
Het is 1.5 weken geleden met een ex uitgegaan.
Deze kwam ik gisteravond tegen (ze heeft me niet gezien) maar ik hoorde een stukje van haar gesprek toen ik voorbij liep. Het ging een beetje zo: ik hoop dat de bloedtesten allemaal negatief zijn, ja, hoop ik ook wanneer krijg je de uitslag, morgen.
Ik weet dat ze nooit met moeheid heeft gezeten, dus bloedarmoede en pfeiffer vallen af, want dat lijkt me sterk in 1,5 week. Ze moet de test ongeveer 1 a 1,5 week geleden aangevraagd hebben.
Zou dus een Soa test kunnen zijn, ik heb nog altijd het idee dat ze een week voordat het uit is gegaan dat ze vreemd is geweest maar ze heeft gezegd dat dat niet het geval is. Maar als ze nu bloed laat controleren heb je kans dat ze iets heeft en daarna hebben wij nog in een bed gelegen.
Hoe lang duurt het voordat je een zwangerschapstest krijgt.
Momenteel zit ik niet echt in een positie met haar te praten. Als er wat aan de hand is dan denk ik dat ik het wel te horen krijg maar dat kan nog wel even duren.
Maar zou dat ook een aids test kunnen zijn? Ik dacht dat de uitslag langer duurde en pas na een maand of 3 word afgenomen.
Ik weet dat jullie hier natuurlijk ook geen antwoord op weten alleen ik wil de mogelijkheden weten wat er aan de hand kan zijn.