Huilie.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef Leintje het volgende:
[..]
Zeg hee mag er alsjeblieft wat meer respect voor je medemensen! Als je er niets mee te maken wil hebben zet je je tv uit en luister je er niet naar! Een beetje respect zou op zijn plaats zijn....
nee OK, maar een ECHTE christen(hond) gaat niet op de kosten van normale mensen hun geloof verkodigen en blaten dat iedereen aan god zijn knieën moet liggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:38 schreef MojoZusje het volgende:
Ieder z'n eigen mening..............
Maar dat je Christen bent, betekent niet meteen dat je de EO geweldig vindt !!
En jij hebt dus blijkbaar de illusie dat men op de EO oproept tot dat soort acties?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:11 schreef speedfreakssj het volgende:
nee OK, maar een ECHTE christen(hond) gaat niet op de kosten van normale mensen hun geloof verkodigen en blaten dat iedereen aan god zijn knieën moet liggen.
vroeger, andere mensen vermoord omdat ze niet voor god waren vermoord door christenhonden met de bijbel.
Onzin. Mensen die zo ziek zijn dat ze anderen kwaad aan willen doen zijn gevaarlijk, het is jammer dat ze het vaak in naam van het geloof doen, ook als het volgens dat geloof juist niet goed is.quote:conclusie. in iets geloven anders dan jezelf of naasten is gewoon gevaarlijk.
Maar dat weten veel mensen niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Christen, Moslim of wat dan ook zijn, is opzich niet gevaarlijk.
Daarom ben ik hier, om hen die het niet weten te onderwijzen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dat weten veel mensen niet.
Crusader?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier, om hen die het niet weten te onderwijzen.
Hem moet je duidelijk van z'n verkeerde denkbeeld afhelpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:33 schreef NoBody122 het volgende:
ik ben het volledig met Dora_van_Crizadak eens
Als je dood bent kom je wellicht met ze in aanraking, of misschien zelfs met satan in jouw geval.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:08 schreef Skv het volgende:
Geloof is gewoon slecht voor de wereld.
Zonder de geloofsstrijden zou alles een stuk beter zijn, zonder alle aanslagen, moorden etc.
Maargoed, ik ben dan ook iemand die geen geloof geeft. Het zou wel mooi zijn als er gewoon een keer duidelijkheid zou zijn over of er een god / allah / goden zou(den) bestaan..
Zoals ik al eerder heb laten merken, sommige dingen zijn de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:33 schreef OldJeller het volgende:
Hem moet je duidelijk van z'n verkeerde denkbeeld afhelpen.
Ben ik niet met je eens, dat soort mensen laten zien dat ze in staat zijn een volstrekt belachelijke stelling voor waar aan te nemen zonder dat hier goed bewijs voor is. Vandaag is het nog een onschuldige stelling die zegt dat ze een of ander denkbeeldig vriendje hebben, maar wie zegt wat ze morgen zomaar uit het niks voor waar aan gaan zitten nemen ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Christen, Moslim of wat dan ook zijn, is opzich niet gevaarlijk.
Als je hierbij doelt op de bijbelverhalen, dan moet je wel even bedenken dat de bijbelverhalen ook echt verhalen zijn. En veel Christenen zien de bijbelverhalen niet als de waarheid, maar als een leidraad in het leven, verhalen waarin de normen en waarden van het Christendom tot uiting gebracht worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:52 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, dat soort mensen laten zien dat ze in staat zijn een volstrekt belachelijke stelling voor waar aan te nemen zonder dat hier goed bewijs voor is.
Zinloze aanname. Wie zegt dat jij morgen niet zomaar een gebouw wilt opblazen. Fuck zeg, wat ben jij gevaarlijk. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Vandaag is het nog een onschuldige stelling die zegt dat ze een of ander denkbeeldig vriendje hebben, maar wie zegt wat ze morgen zomaar uit het niks voor waar aan gaan zitten nemen ?
Ja kennelijk zijn er toch ook mensen die het wel leuk vinden, en dat beetje belasting van je dat naar de EO gaat merk je ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je moet wel belasting betalen voor die troep.
weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:08 schreef Skv het volgende:
Geloof is gewoon slecht voor de wereld.
Zonder de geloofsstrijden zou alles een stuk beter zijn, zonder alle aanslagen, moorden etc.
Jij en ik zijn "verantwoordelijk" voor het onderdrukken van Indonesië, het gevangen nemen van slaven en het verklikken van joden aan de Duitsers.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:36 schreef Silencer666 het volgende:
[..]
Christenen zijn verantwoordelijk voor de kruistochten, de inquisitie, de godsdienstoorlogen en het uitroeien van de heidenen vanaf de middeleeuwen.
Inderdaad ...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 07:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
bepaald geloof blijf je altijd houden - al geloof je in macht of in geld.
Ah, je gelooft hem en loopt hem blind achterna?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:33 schreef NoBody122 het volgende:
ik ben het volledig met Dora_van_Crizadak eens
Dat was een reactie op de bewering dat gristenen meer normen en waarden zouden hebben dan anderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jij en ik zijn "verantwoordelijk" voor het onderdrukken van Indonesië, het gevangen nemen van slaven en het verklikken van joden aan de Duitsers.
Het is een principiele kwestie. Mijn belastinggeld wordt gebruikt om het gristelijke geloof te propageren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja kennelijk zijn er toch ook mensen die het wel leuk vinden, en dat beetje belasting van je dat naar de EO gaat merk je ook niet.
X2quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:58 schreef jamai22 het volgende:
Dora_van_crizadak haalt de woorden uit mijn mond
ik wat voor opzicht bedoel je dat!?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het is een principiele kwestie. Mijn belastinggeld wordt gebruikt om het gristelijke geloof te propageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |