quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:00 schreef wizarddragon het volgende:
Op vrijdag 19 maart 2004 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doet me er aan herinneren dat ik Wizard nog moet leren schaken![]()
*Agenda trek* Dit weekend dan maar.quote:OWJA![]()
![]()
Als je de volgende keer meer tijd heb mag je zelf een topic maken....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:08 schreef Xiance het volgende:
fipo
WOOHOOOO ga jij t me leren dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je de volgende keer meer tijd heb mag je zelf een topic maken....
Ach, hij heeft tijd genoeg om te reageren...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:09 schreef Twoflower het volgende:
Als je de volgende keer meer tijd heb mag je zelf een topic maken....
Maar dan krijg je weer van die newbies die denken dat er hier geneukt wordt. Daar hebben we toch geen behoefte aan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:09 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geloof dat "Neukeh?" een betere titel was geweest (ivm Xiance)
Afhankelijk van met wie, hequote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:11 schreef Twoflower het volgende:
Maar dan krijg je weer van die newbies die denken dat er hier geneukt wordt. Daar hebben we toch geen behoefte aan?
Doe ze de groeten, daarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:12 schreef wizarddragon het volgende:
ow damn...kheb haast (moest nog ff wachten op striptease-act-filmpje voor m'n moeder in m'n mailbox). Ik moet naar Tilburg, dus later.
[HOMO]-newbies of hetero-newbies?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer van die newbies die denken dat er hier geneukt wordt. Daar hebben we toch geen behoefte aan?
Neuk-newbies...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:13 schreef beaverhausen het volgende:
[HOMO]-newbies of hetero-newbies?
Ohw...dus niet schaken??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:12 schreef wizarddragon het volgende:
ow damn...kheb haast (moest nog ff wachten op striptease-act-filmpje voor m'n moeder in m'n mailbox). Ik moet naar Tilburg, dus later.
Moet jij niet ook in Tilburg zijn, dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:15 schreef Semisane het volgende:
Ohw...dus niet schaken??
Neuh...moet ik weer mijn schaakbord gaan verslepen...heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet jij niet ook in Tilburg zijn, dan?
ow, nee dank je, die moet je nog te veel leren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Neuk-newbies...
biefjes voorkeur is daarmee ook bekendquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:18 schreef beaverhausen het volgende:
ow, nee dank je, die moet je nog te veel leren.
Dan krijg je zoiets als: Ja, daar, ietsje lager, nee daahaar! Laat maar ik doe het zelf wel!
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
biefjes voorkeur is daarmee ook bekend
Ja, maar nu ook voor de newbiesquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:22 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heb je dat al eens keer gezegd, dus het was al langer bekend
owquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar nu ook voor de newbies
Niet gaan janken hè?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:23 schreef Xiance het volgende:
hmmz..
mijn visite en ik gaan lekker SISSI kijken
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:26 schreef beaverhausen het volgende:
ow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |