abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17819547
http://www2.telegraaf.nl/buitenland/article8937341.ece
quote:
AMSTERDAM - Vandalen hebben op een begraafplaats in het zuidoosten van de Britse hoofdstad Londen zo'n veertig graven van moslims vernield. Dat heeft de politie donderdag gezegd.
De vernielde graven stonden in een aparte sectie van de begraafplaats in de Londense wijk Charlton. Zerken waren omgetrokken en er waren foto's van de grafstenen verwijderd. De politie zei te vermoeden dat de vandalen religieuze motieven hadden.
Wie zou er achter hebben gezeten? Ik vermoed rechts-extremisten.

[ Bericht 18% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 19-03-2004 14:09:13 ]
pi_17819574
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Gelukkig wordt met dit bericht nogmaals bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan dat ik niet in NL begraven zal worden.
ah ok, omdat er in Engeland graven zijn geschonden?
pi_17819655
Ik wil een ruimte-graf, lekker zweven in het vacuum
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17819731
quote:
[..]

Een poosje geleden was er een discussie over waarom moslims niet in NL begraven wilden worden. Men had het toen over gebrek aan integratie en dergelijke.

Gelukkig wordt met dit bericht nogmaals bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan dat ik niet in NL begraven zal worden.
En weet je waarom ik geen Islamieten meer wil in NL, omdat ze altijd maar te lopen ouwe-k*nk*rh**r*n op alles en dat ze altijd slachtoffertje spelen. Dat gejank van jullie komt me meer dan me strot uit. Ga er anders ook gelijk wonen, als je het hier zo ellendig vindt. Niemand zal je tegenhouden.

Ik heb het gehad met jullie, altijd maar respect tonen en geven. En het enige wat je er voor terug krijgt is ge-ouwehoer.

En waarom ben je zo blij dat je vooroordeel wordt bevestigd? Omdat je dan weer een reden hebt om te zueren over en tegen de NL-ers??? Wat wat is nou je reden dat je hier laat weten dat je ons niet vertrouwd/respecteerd/ of weet ik veel wat? Wat probeer je eruit te halen, behalve onbegrip kweken???
pi_17819749
ik geef outkast gelijk
bevalt het je niet.. rot op plz
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_17819797
quote:
[..]

Een poosje geleden was er een discussie over waarom moslims niet in NL begraven wilden worden. Men had het toen over gebrek aan integratie en dergelijke.

Er worden immers wekelijks islamitische graven vernield hier in Nederland.

Sterk staaltje slachtofferisme weer, Kirmi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:10:41 #7
34793 neo567
You know who
pi_17819851
quote:
[..]

Het is heel erg wat er is gebeurt, maar jij geeft het hele westen een trap na (=generalisatie), wat doe je eigenlijk hier als je van die praat uitkraamt ?
pi_17819855
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Apart dat je dat uit mijn verhaal kunt halen. Of wil je mij vertellen dat die kans niet bestaat dat het eens gebeurt in NL, latern we zeggen in een periode van de komende 1000 jaar? Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:13:21 #9
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17819892
quote:
Toch jammer van die moslims, dat ze pas doen wat iedereen van ze vraagt als ze de pijp uit zijn.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17819902
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Apart dat je dat uit mijn verhaal kunt halen. Of wil je mij vertellen dat die kans niet bestaat dat het eens gebeurt in NL, latern we zeggen in een periode van de komende 1000 jaar? Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
En dus kunnen wij maar beter alle Islamieten uit Europa gooien want dan is de kans dat we omkomen bij een aanslag absoluut veilig de eerste 1000 jaar???? Je lult echt ontzettend stom uit je nek.....maar ja, meten met 2 maten hebben jullie nooit moeite mee gehad.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:14:27 #11
34793 neo567
You know who
pi_17819908
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:13 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Toch jammer van die moslims, dat ze pas doen wat iedereen van ze vraagt als ze de pijp uit zijn.
Auww
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:15:04 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17819916
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd. Alsof er nooit "autochtone" graven worden geschonden.

Huilie!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:15:47 #13
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17819928
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd. Alsof er nooit "autochtone" graven worden geschonden.

Huilie!
Wie denk je dat daarvoor verantwoordelijk zijn.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:17:00 #14
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_17819954
quote:

[..]

Wat ben je toch ook een vreselijke jankzak hé. Dus omdat er in Engeland zoiets is gebeurd generaliseer (ja, nota bene) je dat maar even door naar Nederland. En zelf maar de bek vol hebben van racisten, generalisaties en discriminatie, maar je bent gewoon erger dan de gemiddelde NieuwRechtser.
Zo lust ik er dan ook nog wel 1. Ik vind dat Turkije nooit in de EU mag komen omdat in Iran, ook al zo'n land vol moslims, de mensenrechten op vreselijke wijze geschonden worden.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:18:57 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_17819987
quote:
Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
Wie zegt dat dat de komende duizend jaar niet in Turkije gebeurt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:18:57 #16
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17819988
quote:

[..]

Ten eerste ben je nergens zeker of je graf ongeschonden blijft. Ten tweede, zou het jou je anus roesten wat ze doen met je graf? Je bent dood, en zult weinig merken van wat vandalisme.
pi_17819998
Slachtofferisme heeft de toekomst
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17820009
quote:

[..]

Tenzij jij in Nederland keurig je graf eeuwig afkoopt is de kans net zo groot als voor ieder ander graf dat je graf na tien jaar KEURIG volgens de regels weggehaald wordt.

Er worden meer graven met hakenkruizen beschilderd dan dat er islamitische graven vernield worden.

Je jankzakt volkomen voorbarig en ook nog eens onterecht.
Alles kan EENS gebeuren dus wat zeik je nu over graven vernielen specifiek.
Slaat werkelijk nergens op.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:21:06 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17820044
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:15 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Wie denk je dat daarvoor verantwoordelijk zijn.
I know.. vooral als er joodse graven weer eens beklad worden.

Ik wou het alleen niet zeggen, t'is zo'n open deurtje
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:23:44 #20
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17820089
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wou het alleen niet zeggen, t'is zo'n open deurtje
Ik verlaag me graag tot hun niveau.
deed het licht uit
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:26:04 #21
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_17820138
quote:

[..]

Welk risico loop JIJ dan? Je bent toch al dood? Of zal Allah je straffen voor zaken die na je dood plaatsvinden en waar je totaal geen invloed meer op kan uitoefenen?
pi_17820224
Sorry, het was niet mijn bedoeling om hier een verzameltopic voor potentiëlen te maken.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:30:33 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17820233
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:23 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik verlaag me graag tot hun niveau.

Ik erger me er ook kapot aan... er wordt door velen neergekeken op de Westerse cultuur... Nou, als dat hen niet bevalt, niemand verplicht ze om hier te blijven hoor. Ga dan terug naar waar je je wel goed voelt!! (En idd, niet pas ná je dood)

Wél profiteren van alle voorzieningen, maar niet het respect opbrengen voor de cultuur en de mensen die dat allemaal regelen en geregeld hebben.

pi_17820240
quote:
[..]

Kan je nu alvast niet nokken als het je hier toch niet aanstaat?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17820265
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sorry, het was niet mijn bedoeling om hier een verzameltopic voor potentiëlen te maken.
Open dan ook niet met zo'n achterlijk uitlokkerig zinnetje, jankerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')