Wie zou er achter hebben gezeten? Ik vermoed rechts-extremisten.quote:AMSTERDAM - Vandalen hebben op een begraafplaats in het zuidoosten van de Britse hoofdstad Londen zo'n veertig graven van moslims vernield. Dat heeft de politie donderdag gezegd.
De vernielde graven stonden in een aparte sectie van de begraafplaats in de Londense wijk Charlton. Zerken waren omgetrokken en er waren foto's van de grafstenen verwijderd. De politie zei te vermoeden dat de vandalen religieuze motieven hadden.
ah ok, omdat er in Engeland graven zijn geschonden?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www2.telegraaf.nl/buitenland/article8937341.ece
[..]
Gelukkig wordt met dit bericht nogmaals bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan dat ik niet in NL begraven zal worden.
En weet je waarom ik geen Islamieten meer wil in NL, omdat ze altijd maar te lopen ouwe-k*nk*rh**r*n op alles en dat ze altijd slachtoffertje spelen. Dat gejank van jullie komt me meer dan me strot uit. Ga er anders ook gelijk wonen, als je het hier zo ellendig vindt. Niemand zal je tegenhouden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een poosje geleden was er een discussie over waarom moslims niet in NL begraven wilden worden. Men had het toen over gebrek aan integratie en dergelijke.
Gelukkig wordt met dit bericht nogmaals bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan dat ik niet in NL begraven zal worden.
Er worden immers wekelijks islamitische graven vernield hier in Nederland.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een poosje geleden was er een discussie over waarom moslims niet in NL begraven wilden worden. Men had het toen over gebrek aan integratie en dergelijke.
Het is heel erg wat er is gebeurt, maar jij geeft het hele westen een trap na (=generalisatie), wat doe je eigenlijk hier als je van die praat uitkraamt ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Apart dat je dat uit mijn verhaal kunt halen. Of wil je mij vertellen dat die kans niet bestaat dat het eens gebeurt in NL, latern we zeggen in een periode van de komende 1000 jaar? Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Er worden immers wekelijks islamitische graven vernield hier in Nederland.
Sterk staaltje slachtofferisme weer, Kirmi
Toch jammer van die moslims, dat ze pas doen wat iedereen van ze vraagt als ze de pijp uit zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En dus kunnen wij maar beter alle Islamieten uit Europa gooien want dan is de kans dat we omkomen bij een aanslag absoluut veilig de eerste 1000 jaar???? Je lult echt ontzettend stom uit je nek.....maar ja, meten met 2 maten hebben jullie nooit moeite mee gehad.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Apart dat je dat uit mijn verhaal kunt halen. Of wil je mij vertellen dat die kans niet bestaat dat het eens gebeurt in NL, latern we zeggen in een periode van de komende 1000 jaar? Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
Auwwquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Toch jammer van die moslims, dat ze pas doen wat iedereen van ze vraagt als ze de pijp uit zijn.
Idd. Alsof er nooit "autochtone" graven worden geschonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Er worden immers wekelijks islamitische graven vernield hier in Nederland.
Sterk staaltje slachtofferisme weer, Kirmi
Wie denk je dat daarvoor verantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd. Alsof er nooit "autochtone" graven worden geschonden.
Huilie!
Wat ben je toch ook een vreselijke jankzak hé. Dus omdat er in Engeland zoiets is gebeurd generaliseer (ja, nota bene) je dat maar even door naar Nederland. En zelf maar de bek vol hebben van racisten, generalisaties en discriminatie, maar je bent gewoon erger dan de gemiddelde NieuwRechtser.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Apart dat je dat uit mijn verhaal kunt halen. Of wil je mij vertellen dat die kans niet bestaat dat het eens gebeurt in NL, latern we zeggen in een periode van de komende 1000 jaar? Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
Wie zegt dat dat de komende duizend jaar niet in Turkije gebeurt?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
Ten eerste ben je nergens zeker of je graf ongeschonden blijft. Ten tweede, zou het jou je anus roesten wat ze doen met je graf? Je bent dood, en zult weinig merken van wat vandalisme.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tenzij jij in Nederland keurig je graf eeuwig afkoopt is de kans net zo groot als voor ieder ander graf dat je graf na tien jaar KEURIG volgens de regels weggehaald wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
I know.. vooral als er joodse graven weer eens beklad worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:15 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Wie denk je dat daarvoor verantwoordelijk zijn.
Ik verlaag me graag tot hun niveau.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wou het alleen niet zeggen, t'is zo'n open deurtje![]()
Welk risico loop JIJ dan? Je bent toch al dood? Of zal Allah je straffen voor zaken die na je dood plaatsvinden en waar je totaal geen invloed meer op kan uitoefenen?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik verlaag me graag tot hun niveau.
Kan je nu alvast niet nokken als het je hier toch niet aanstaat?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Open dan ook niet met zo'n achterlijk uitlokkerig zinnetje, jankerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sorry, het was niet mijn bedoeling om hier een verzameltopic voor potentiëlen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |