ja, dat is bijna scandinavië daar...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:48 schreef KwebeMark het volgende:
Ik heb dat zand nog niet gezien in Oost-Groningen of ik let niet goed op... Is het hier wel gekomen?
dat werkt ook alleen maar als je 'm net in de wax hebt gezetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:47 schreef Leipo666 het volgende:
Ik zou gewoon als je auto helemaal droog is een stukje gaan rijden: dan is meerendeel van het zand al van je auto afgewaaid. het is toch maar stof zand.
asfalteren die hap!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:20 schreef realist_ik het volgende:
klote-sahara
ik weet niet hoe jij je wagen wast, maar die van mij wordt eerst afgespoten hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, moet je vooral doen, je auto wassen nu, lekker krassen in je lak maken door het zand
Ik heb lekker geen auto, gelukkigquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:02 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je wagen wast, maar die van mij wordt eerst afgespoten hoor...
Das mooi klote voor je.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:12 schreef BOT het volgende:
Ik heb gvd net een nieuwe autogepoetst en al aangeleverd gekregen
Kan ik het nu een week later alsnog zelf gaan doen :S
jij hebt nog geluk...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:17 schreef _Denker het volgende:
[afbeelding]
zou eigenlijk niet mogen, want iedereen zit onder de zooi...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:32 schreef Tackleberry het volgende:
(overigens ben ik, naja de auto, nog nooit zo vaak aangegaapt...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |