abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 april 2004 @ 11:12:47 #101
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_18340879
quote:
Op zondag 11 april 2004 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou ik normaal gesproken wel op hopen ja. En ik vrees het ook eik.
Ik betwijfel of PSV 2 punten laat liggen, laat staan 3.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_18340893
quote:
Op zondag 11 april 2004 11:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik betwijfel of PSV 2 punten laat liggen, laat staan 3.
Er komen nog een paar wedstrijden en het kan raar lopen maar voor ons is alles meegenomen, het doel is al bereikt.
  zondag 11 april 2004 @ 11:23:15 #103
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_18341013
Netjes van Gerald.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18345806
Die Sibon, geprikkeld door de de Boertjes zeker.

Heerenveen 4e, dat is mooi. Volgens mij had ik ze daar vooraf neergezet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 april 2004 @ 15:02:20 #105
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18345830
Wel ff winnen van AZ!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_18533955
Mooie reactie van een Heerenveenfan op een forum, om maar even te laten zien hoeveel kameraadschap er ook kan zijn. Deze supporter heeft een zeer agressieve vorm van kanker en was vorige week jarig:

Zat ik gisteren op de Johan Cruijff tribune, werd er een spandoek opgehangen met :
Naam superfan. Een golf van emoties ging door mij heen, ik heb werkelijk zitten janken van pure ontroering, gelukkig zat .... naast me en samen hebben dit verwerkt, wat een heerlijk gevoel geeft dat. Alleen al een blijk van respect, jullie weten niet half hoe goed dat een mens doet, ik weet niet hoe lang ik nog te leven heb, maar dit spandoek heeft er zeker mee bijgedragen dat ik nog meer tegen deze rotziekte zal vechten. Nu ik dit schrijf ben ik weer zeer geëmotioneerd, Riemer v/d Velde heeft gelijk, dat Heerenveen supporters uniek in Nederland zijn. De solidariteit, vrienschap en vooral de gezelligheid voor en na de wedstrijden zijn uniek. Mensen van NN, en natuurlijk al die anderen (van wie je nooit iets vewacht had) met PBtjes, e-mails enz, hartelijk dank voor deze ondersteuning, het is voor mij niet in woorden uit te drukken. Ik hou van jullie.
  donderdag 22 april 2004 @ 13:56:50 #107
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_18608560
Karim Touzani verlengt zijn contract niet bij Utrecht en er wordt gefluisterd dat Heerenveen belangstelling heeft.
pi_18608844
Interessant, heb je daar meer info over?
pi_19003008
Ridder Foppe

Wat een middag - wat een sfeer.
Uiteindelijk ook nog wel een terechte overwinning.

Maar wat een grandioos afscheid van deze bijzondere man. Ik zweer het: ik had tranen in de ogen, en ik schaam me er niet voor!
pi_19004308
Hoeveel eretitels heeft hij vandaag gekregen?

Ridder
Sportman van Friesland
Ereburger van Heerenveen
...

Maar schitterend verder. Een matige wedstrijd, zoals het hoort bij dit soort evenementen, en een mooi afscheid.

En wat was die Sibon dronken zeg
  zondag 9 mei 2004 @ 22:18:16 #111
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_19005607







Na thuiskomst hebben we zijn huis en tuin nog even versierd
En iedereen in de straat heeft de vlag uitgehangen.


Foppe Bedankt! Het was een geweldig mooi afscheid!
Succes met Jong Oranje.
Het ga je goed buurman!

[ Bericht 2% gewijzigd door Magistic op 09-05-2004 22:23:35 ]
Narcist
pi_19006189
Mooie persconferentie op het veld.
History can't change the past, the future can.
pi_19012153
En het mooie is dat we logischerwijs nog vierde worden ook.
pi_19018029
De persconferentie vond ik matigjes maar het optreden van de Ankertjes was schitterend.
. X X X X X L
  maandag 10 mei 2004 @ 14:39:49 #115
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19018539
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:36 schreef Burner2000 het volgende:
Mooie persconferentie op het veld.
Prachtig inderdaad.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19018632
Goed jaar van Heerenveen, al hadden ze nog veel meer uit dit seizoen kunnen halen, met een top3 die zo matig gepresteerd heeft.

Volgend jaar gaat heel vreemd worden zonder Foppe op de bank
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19018661
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goed jaar van Heerenveen, al hadden ze nog veel meer uit dit seizoen kunnen halen, met een top3 die zo matig gepresteerd heeft.
Dat heb ik hier ook al eens proberen aan te geven. Ik vind eigenlijk dat Heerenveen niet eens zo'n goed seizoen heeft gedraaid, en zeker nu de concurrentie het liet liggen, is dat een gemiste kans.
pi_19018810
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:44 schreef SCH het volgende:

Dat heb ik hier ook al eens proberen aan te geven. Ik vind eigenlijk dat Heerenveen niet eens zo'n goed seizoen heeft gedraaid, en zeker nu de concurrentie het liet liggen, is dat een gemiste kans.
Als je thuis PSV en Ajax eigenlijk van de mat speelt, denk ik ook dat je je kan mengen in de strijd om de titlel. Als Heerenveen eens van dat "uit-trauma" af zouden komen, zouden ze structureel meedoen om plaats 3 en misschien zelfs hoger
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19019083
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als je thuis PSV en Ajax eigenlijk van de mat speelt, denk ik ook dat je je kan mengen in de strijd om de titlel. Als Heerenveen eens van dat "uit-trauma" af zouden komen, zouden ze structureel meedoen om plaats 3 en misschien zelfs hoger
Exact - tegen de huidige top 4 (minus onszelf) hebben we 13 punten gehaald - tegen de onderste 4 ook
  maandag 10 mei 2004 @ 18:45:56 #120
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_19025426
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:02 schreef SCH het volgende:
Mooie reactie van een Heerenveenfan op een forum, om maar even te laten zien hoeveel kameraadschap er ook kan zijn. Deze supporter heeft een zeer agressieve vorm van kanker en was vorige week jarig:....
Ik heb het gelezen ja. Best indrukwekkend inderdaad hoe het cliché van klein gebaar-grote invloed behoorlijk waar blijkt te zijn op zijn tijd. Erg mooi in ieder geval.


Maar ok, gefeliciflapsteerd enzo. SCH> Jullie hebben dus alsnog ergens een plekje weten te vinden? Al was er dan maar ruimte voor slechts 6000 man (of had de rest geen zin....)
Tot Drachten reden er allemaal Friezen met die "Foppe bedankt, zo nu eerst een Bavaria"-sjaals langs onze combi-bussen. (één hield hem verkeerd om, die heeft jullie klaarblijkelijk gesponsorde actie dus verraden ) Wonderbaarlijke vorm van communicatie blijft dat toch zo tussen langs elkaar heenrijdende bus en auto's.
Tot volgend seizoen maar weer. Sturen jullie wel een kaartje uit die grauwe uithoek van Oost-Europa?
pi_19026640
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:45 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb het gelezen ja. Best indrukwekkend inderdaad hoe het cliché van klein gebaar-grote invloed behoorlijk waar blijkt te zijn op zijn tijd. Erg mooi in ieder geval.
Ik heb hem nog even ontmoet gisteren. Godverdomme is dan het enige juiste woord. HIj kan nauweljiks nog praten - ik ga een dezer dagen bij hem langs om een soort van afscheidsinterview te doen. SC Heerenveen is zijn leven en hij wil graag zijn hele verhaal een keer vertellen.
quote:
Maar ok, gefeliciflapsteerd enzo. SCH> Jullie hebben dus alsnog ergens een plekje weten te vinden? Al was er dan maar ruimte voor slechts 6000 man (of had de rest geen zin....)
Ik had een prachtig plekje - een seizoenskaart van iemand over kunnen nemen, vakkie 28, strak achter de goal. Sjaaltjes waren van Bavaria, t-shirt van Unive
quote:
Tot volgend seizoen maar weer. Sturen jullie wel een kaartje uit die grauwe uithoek van Oost-Europa?
Sinds wanneer ligt New Castle in Oost-Europa?
  maandag 10 mei 2004 @ 20:47:43 #122
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_19029045
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Sjaaltjes van Bavaria, t-shirt van Unive
Mooi man, die Friesche folklore...
pi_19035628
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:45 schreef Cruoninga het volgende:
Tot volgend seizoen maar weer. Sturen jullie wel een kaartje uit die grauwe uithoek van Oost-Europa?
Kunnen jullie komende zondag in ieder geval met een gerust hart van Roda winnen. Ik las de plannetjes alweer op het fcgforum
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:25:31 #124
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_19050735
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 00:25 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kunnen jullie komende zondag in ieder geval met een gerust hart van Roda winnen. Ik las de plannetjes alweer op het fcgforum
Jullie vinden ons toch altijd zo'n kut team? Hoe hadden wij dan óóit van Roda kunnen winnen...
quote:
Kassim Bizimana is momenteel topscorer van SC Heerenveen A1, dat in de Shell A-jeugd Eredivisie uitkomt. Hij werd door FC Groningen vastgelegd voor één seizoen met een optie voor het seizoen 2005/2006. Hij begint het seizoen in het selectie van Jong Groningen.
Is da wa?
pi_19061184
Nooit zien spelen, dus geen oordeel. Wel opvallend dat iemand uit de A1 doorstoomt naar het eerste van FCG. Ik las ook dat ie gehaald is om het tweede van Groningen te laten promoveren?

Ik kan me niet voorstellen dat ie potten gaat breken in de ere namelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')