quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:45 schreef Sandertje21 het volgende:
t Is bijna weekend
Ok, volgens radio 538 nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:40 schreef Sandertje21 het volgende:
Voor mij is het pas weekend als ik om 17:30 klaar ben met werken
Jawel, maar op onregelmatige tijden en maar 4 keer per week...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:42 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoef jij niet te werken dan?
Dat je dus pas ziet hoe de werkelijkheid is als je straalbezopen bentquote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sandertje21, wat bedoel je eigenlijk met "Realiteit is een illusie die ontstaat door een tekort aan alcohol" ?
Ik snap 'm niet echt...
Dan kun je vast meer uitslapen dan mij.....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jawel, maar op onregelmatige tijden en maar 4 keer per week...
Ik zie pas hoe de werkelijkheid is als ik nuchter ben, als je straalbezopen bent weet je zelf niet eens hoe je bij anderen over komt dus hoe kan je dan zien hoe de werkelijkheid pas echt is?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat je dus pas ziet hoe de werkelijkheid is als je straalbezopen bent![]()
Je ziet dingen wel anders met alcohol op.....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik zie pas hoe de werkelijkheid is als ik nuchter ben, als je straalbezopen bent weet je zelf niet eens hoe je bij anderen over komt dus hoe kan je dan zien hoe de werkelijkheid pas echt is?
Ik snap het niet meer geloof ik...
Min of meer, maar niet altijdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan kun je vast meer uitslapen dan mij.....
Laat ik dat maar niet doen nee, misschien moet ik alles wat luchtiger bekijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je ziet dingen wel anders met alcohol op.....
Maar je moet het ook niet te serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |