Lijkt mij nog vrij lang voor het open houden van dit topic.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:47 schreef EmilioW het volgende:
eeuhm 3 kwartier.
Dat vraag ik me ook wel eens af. Bovendien word de haat door onze leuke regering met linkse huilpartijtjes nog eens flink in de hand gewerkt. Ouderen moete het steeds met minder geld stellen (die ons land na WO2 hebben opgebouwd) maar ondertussen gaat er subsidie naar allochtoontjes, moslimdingetjes en ook voor beveiliging van turkse moslimvrouwtjes bij blijf van mn lijfhuisen, anders worden ze door een debiele moslim aanhanger vermoordquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:44 schreef Flawless82 het volgende:
Onschuldige mensen worden opgeblazen en de dreiging neem toe. Mijn vraag..hoe lang duurt het volgens jullie voordat de emmer nu eens is goed overloopt en de hel losbreekt?
Mwa, opzich geen slecht ideequote:Op donderdag 18 maart 2004 22:48 schreef Meh7 het volgende:
Wat stel je voor? Laten we alle moslims vermoorden?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe lang tolereren we nog Amerikaans en Israelisch geweld?![]()
en hebben voor onze staats schuld gezorgdquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:49 schreef Compile het volgende:
[..]
Ouderen moete het steeds met minder geld stellen (die ons land na WO2 hebben opgebouwd)
Internetgangsters/internethelden altijd. In het echt hoor je ze nooit zeggen dat alle moslims dood moeten..quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:49 schreef Compile het volgende:
Mwa, opzich geen slecht idee
Nee oke, da's extreem natuurlijk. Maar wie kan me vertellen wat de goede eigenschappen zijn van deze bloedbroeders?![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je bedoeld die subsidies die worden verstrekt aan zinloze projectjes voor allochtoontjes! Je bedoeld wachtgeld aan ambtenaartjes die ernaast nog een baan hebben! Je bedoeld marokkaantjes die in marokko nog een heel eigen leven hebben, huis, boot enz. en hier het geld opstrijken! Moet ik nog ff doorgaan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:51 schreef wouter37 het volgende:
[..]
en hebben voor onze staats schuld gezorgd
linkse lulquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoezo? Wat is er verkeerd aan een mening en feiten?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef gelly het volgende:
Ik zie dat Compile voor de ban gaat. Ik zal hem ff helpen.
Ja, begin ook is over de (autochtone) fraudeurs (bouwfraude) enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef Compile het volgende:
bedoeld die subsidies die worden verstrekt aan zinloze projectjes voor allochtoontjes! Je bedoeld wachtgeld aan ambtenaartjes die ernaast nog een baan hebben! Je bedoeld marokkaantjes die in marokko nog een heel eigen leven hebben, huis, boot enz. en hier het geld opstrijken! Moet ik nog ff doorgaan?
als het kan haha maar als je het hier niks vind moet je op de noordpool gaan wonenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef Compile het volgende:
[..]
Je bedoeld die subsidies die worden verstrekt aan zinloze projectjes voor allochtoontjes! Je bedoeld wachtgeld aan ambtenaartjes die ernaast nog een baan hebben! Je bedoeld marokkaantjes die in marokko nog een heel eigen leven hebben, huis, boot enz. en hier het geld opstrijken! Moet ik nog ff doorgaan?
Je loopt achter met je karikatuur uitspraken. Of vindt jij graag het wiel opnieuw uit?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:49 schreef Compile het volgende:
En ehm, ik wil absoluut niet horen dat het gaat om zgn extremisten. Dat excuus kennen we nu wel![]()
De maat is een keer vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |