Als je hem op slot doet, geef je er ook Engelse verklaring bij?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve mensen. Dit gaat niet echt ergens over, vinden jullie wel?
Whenever I decide to close this topic down, mind you, I'll bloody well supply you with a valid explanantion for such a padlockquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Als je hem op slot doet, geef je er ook Engelse verklaring bij?![]()
ben ik dan de enige die gelooft dat dit onzin isquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
KLEIN beetje ontopic zou niet gek wezen
Hangslot? Kun je geen normaal slot gebruiken?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
padlock
Link?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:37 schreef El_Nino het volgende:
Het is nog beter, dit is deel 2...
Het eerste deel werd gesloten omdat het niet geloofwaardig was.
Ben lui.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:40 schreef El_Nino het volgende:
Zoek maar ff onder de naam van de TS
Kut lijkt me dat... ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:40 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ben lui.
Hij is gewoon een Nl'er hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:42 schreef El_Nino het volgende:
Well Libris,
The idea of a english forum sounds good but i honesly think it would split up the whole FOK! community... So my second thought is no!
I had a vietnamese lunch today... Tasted okay! My desert was coconutmilk with red beans and something else
What was your lunch?
I think you're right about the subforum... Skipped lunch, late breakfast with roti prata, quite good. Well, let's stop going off topic and get back to the usual topicsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:42 schreef El_Nino het volgende:
Well Libris,
The idea of a english forum sounds good but i honesly think it would split up the whole FOK! community... So my second thought is no!
I had a vietnamese lunch today... Tasted okay! My desert was coconutmilk with red beans and something else
What was your lunch?
Oh, Librisquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:44 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Nl'er hoor.![]()
Sorry, can't understand your sentence...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:44 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Nl'er hoor. :')
Te laat geëdit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:47 schreef Libris het volgende:
[..]
Sorry, can't understand your sentence...
hij zou ze 's flink hard pijpen om het af te leren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar nu je dus in elkaar bent geslagen, wat zou je dan doen als je die gasten in de stad weer tegenkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |