Check je mailquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:43 schreef dahei het volgende:
Joh man, wat kosten de verzendkosten nou van een ram-module van 2x4cm nou? Doe die dingen in een bubbeltjes enveloppe en stuur ze op. Ik maak er dan 26,50 euro van. Akkoord?
Je kan me bereiken op voord250(NOSPAM)@planet.nl
Accoord met bod, mits ex. verzendkostenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:47 schreef greedkillingz het volgende:
¤ 15 voor de pcmcia netwekkaart geboden
Accoordquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:58 schreef greedkillingz het volgende:
kan ook in bubelenveop
¤17.5 inc???
Top! Ik houd het elke dag in de gaten via de girofoon, zodra ik het binnen heb doe ik hem op de busquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:22 schreef greedkillingz het volgende:
U heef Mail meneer
Wat heb je over, dan kan ik even kijken of er iets bij zit wat ik graag wil hebben/nodig heb. Kan zo snel namelijk niet iets bedenkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:48 schreef Neptunes het volgende:
Hoi
Zoek jij nog hardware? Ik heb eea over en heb wel interresse in die PCMCIA USB 2.0 kaart
Tja eigenlijjk allemaal erg specifiekquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat heb je over, dan kan ik even kijken of er iets bij zit wat ik graag wil hebben/nodig heb. Kan zo snel namelijk niet iets bedenken
Ik zal morgen het nummer even opzoeken. Ik ben er verder 100% zeker van dat het PC133 geheugen is. Het is standaard geheugen, gekocht bij Norrod Computers in Groningen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:46 schreef Booster het volgende:
Zou ik mogen weten of de 256 MB SODIMM nog een merkje of partnr heeft? Is het PC100/133 of anders?
Okquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:00 schreef Booster het volgende:
I see, in dat geval gaat het helaas over. Bedankt voor je snelle reply
Schop.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:55 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ok
Imand interesse nog in wat er over is?
PCMICA USB 2.0 kaart
256MB SODIMM SDRAM (laptopheugen, 1 module)
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:33 schreef Rodie83 het volgende:
aha![]()
Gelukkig heb jij er wel lol om. En nou optiefen uit mn topic. Ik probeer mn shit te verkopen namelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 21:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
!
Ik vind het prima. mail me maar op rvs_dmr(at)hotmail(dot)com voor de afhandelingquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:19 schreef AleXtc het volgende:
30 euro voor je sodimm module maar dan betaal je zelf de verzendkosten
Wat voor harddisk, laptop of normale?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:38 schreef BYM het volgende:
Die usb =>pcmcia adapter ruilen voor een spik splinternieuwe 20gig harddisk ?
Een ibm deskstar, voor pc dus .quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat voor harddisk, laptop of normale?
Het gaat om een PCMCIA kaartje. Op het kaartje zitten 2 usb 2.0 high speed poorten. Overigens is het een Sitecom kaartje, betrouwbaar spul dus. Helaas ben ik trouwens niet echt geinterresseerd in die harde schijf, als je iets anders te ruil hebt hoor ik het graagquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:04 schreef BYM het volgende:
[..]
Een ibm deskstar, voor pc dus .
Is het trouwens een PCMCIA kaart waar je USB devices op aan kunt sluiten, of is het een USB kaart waar je PCMCIA devices op aan kunt sluiten ?
Helaas ben ik trouwens niet echt geinterresseerd in die pcmcia kaart, had gehoopt op "andersom" .quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het gaat om een PCMCIA kaartje. Op het kaartje zitten 2 usb 2.0 high speed poorten. Overigens is het een Sitecom kaartje, betrouwbaar spul dus. Helaas ben ik trouwens niet echt geinterresseerd in die harde schijf, als je iets anders te ruil hebt hoor ik het graag
Ok, dan gaat het over. Thnx voor de interesse iigquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:56 schreef BYM het volgende:
[..]
Helaas ben ik trouwens niet echt geinterresseerd in die pcmcia kaart, had gehoopt op "andersom" .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |