quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:18 schreef Virus.NL het volgende:Lekker altijd in de file als je naar Amsterdam moet en ook weer terug
![]()
Het maakt niet uit van welke richting je naar Amsterdam moet (A1, A2, A4, A7, A8, A9.....), je komt altijd in een file terecht. Persoonlijk zou ik kiezen voor Maarssen of Bussum. Met files kun je binnen 45 minuten in Amsterdam zitten vanaf deze lokaties, en omdat je gemakkelijk de andere kant op kunt is dat zeker een aanrader.
Als het werkgebied meer het Noorden en Oosten van het land is, kies dan voor Bussum of daar in de buurt. Als het meer Westen en Zuiden is kies dan voor Maarssen. Moet je het hele land door, kies dan voor Maarssen.
Voordelen van Maarssen: Binnen 15 minuten in hartje Utrecht met de auto. Heeft een treinstation welke je binnen 5 minuten naar Utrecht Centraal brengt, of binnen 25 minuten naar Amsterdam Amstel en binnen 30 minuten naar Amsterdam Centraal. Op de route richting Amsterdam sla je de files bij Utrecht en de files ten zuiden van Oudenrijn compleet over, de A2 in zuidelijke richting is s'ochtends goed berijdbaar, en vervolgens kom je een heel eind over de A12 in beide richtingen, met name richting het oosten. A27 vrij makkelijk bereikbaar, en daarmee ook de A28.
Disclaimer: Ik heb nooit in Maarssen gewoond, dus promoot het niet van dat oogpunt. Lijkt me gewoon een logische lokatie
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin