Mijn oma draagt doorgaans geen bivakmuts en koevoet bij zich als zij 's zomers onze bloemetjes water gaat geven in de vakantiequote:Op donderdag 18 maart 2004 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ooit gehoord van mensen die het huis verzorgen? Dus de plantjes water geven, de kat voeren, etc. ?
Ja dat doen wij, en ik weet zeker dat wij er niet zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ooit gehoord van mensen die het huis verzorgen? Dus de plantjes water geven, de kat voeren, etc. ?
Ja, of ze WILLEN dat je dat denktquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:35 schreef yogidrink het volgende:
Ik zie 2 inbrekers om half 6bij de buren en post snel op Fok!
half 6 is de tijd dat mensen klaar zijn met werken, en die 2 mensen gaan nog even langs om plantjes water te geven.
Dat doen de buren... En dat is TS zelf!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:35 schreef yogidrink het volgende:
half 6 is de tijd dat mensen klaar zijn met werken, en die 2 mensen gaan nog even langs om plantjes water te geven.
wtf doe je nog op Fok!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:34 schreef GWD het volgende:
[..]
Ja dat doen wij, en ik weet zeker dat wij er niet zijn
de politie is er nu, eens kijken of er nog een achtervolgings en schiet scene komt.
Anders lees je ff, dat doet de TSquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:35 schreef yogidrink het volgende:
Hehe... ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:37 schreef Draaitafeltje het volgende:
Kijk maar uit GWD, straks klagen die inbrekers je nog aan wegens schending van hun pricavy en gezien het nederlands rechtklimaat zal jij dan de cel indraaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |