Dan kan ik toch posten hoe verschrikkelijk klote ik dat vindquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wordt wel lastig voor je nu PSV met 0-3 gaat winnen.
Maar afspraak staat
Het was wel een leuk rijtje verwensingen - is dat nou poetry slam?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan kan ik toch posten hoe verschrikkelijk klote ik dat vind
(valt trouwens best wel mee hoor; ik was vorige week eigenlijk meer opgefokt door die scheids die niet deugde dan door jouw opmerkingen)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was wel een leuk rijtje verwensingen - is dat nou poetry slam?
Oh - mijn therapeut maakt overuren hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappige was dat die verwensingen welbewust gekozen waren: de verwenzingen die bij mij in de categorie milde verwensiningen vallen.
En ik had nog wel met opzet geen enkele verwijzing naar je homoseksualitiet gedaan. Of had het juist geholpen als ik dat wel gedaan had?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh - mijn therapeut maakt overuren hoor![]()
done.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Hét VBL cafe # 307: He, he, de pasen is voorbij !!!
kan iemand ff een "S" plaatsen achter Hool ???
alvast bedankt !
En mijn vraag wordt maar voor het gemak vergeten?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
done.
Overheen gelezen, maar hersteld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En mijn vraag wordt maar voor het gemak vergeten?
*mompelt iets over vriendjespolitiek*
Dat schijnt een bugje te zijn die wel meer voorkomt en waar wij als mods niet aan kunnen doen. Dat zou je moeten vermelden is het bugstopic in Replique en Frontpage Development als het daar al niet staat.quote:En ik kan m'n openingspost niet aanpassen trouwens... zodra ik op Invoeren klik, krijg ik een scherm met de melding 'Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (1064)' erop. Andere posts (zoals deze) plaatsen of aanpassen is geen probleem, dus het forum zal heus niet onbereikbaar zijn!!
Welk topic heb je het precies over?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:47 schreef superjoden het volgende:
Doc, golfer moet dat topic toto 13 openblijven aangezien we al een wedtopic hebben??
deze toto-13quote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk topic heb je het precies over?
Ondanks dat golfjes iets meer voor golfer zijn heb ik hetmaar gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:29 schreef Bjoro het volgende:
Kan iemand deze titel aanpassen [Hools] Het VBL cafe # 309: Ancuña beterschap !
het moet acuna zijn en dan ook nog een golfje op de N !
Thanx
Oke, done.quote:Op zondag 18 april 2004 14:22 schreef Sloggi het volgende:
FOK! Beste Middenvelder Toernooi, Nominaties.
Kan dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |