Yes, indeed. And May the Force be with You, Loekquote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geleerd dat je dan zelf de wijste moet zijn. En dat is een lange weg Loek, een hele lange weg![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word zo vaak onheus benaderd. Denk je dat ik overal op in ga ?
Ik snap niet wat Yvonne met voetbal te maken heeftquote:Op zondag 11 april 2004 23:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Yvonne heeft gewoon helemaal gelijk, ben benieuwd of het jullie ooit nog zal lukken om hier een LEUK forum van te maken, ook voor 'newbies' en Niet-Ajacieden.
Trieste mensen hier
Dan denk je toch gewoon: stomme sandman barst er lekker in, jij zeeuwse bolusquote:Op zondag 11 april 2004 23:26 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En vanmiddag hapte ik niet eens echt. Maar als je hier een opmerking maakt die Sandman niet aanstaat, ben je meteen irritant, en dat vind ik nogal triest.
Nee, dan denk ik "Val dood, domme arrogante kut-Ajacied"quote:Op zondag 11 april 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan denk je toch gewoon: stomme sandman barst er lekker in, jij zeeuwse bolus![]()
En ga je over tot de orde van de dag.
Doet hij ook hoor![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar goed, m'n punt was dus dat een aantal users nogal irritant op mij reageren, wat ik ook zeg.
Lees 'ns over wat posts heen, doe ik al jaren.quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen hier die wél lief doen hoor
Dat krijg je met die rare witregels van je.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word zo vaak onheus benaderd. Denk je dat ik overal op in ga ?
Gelukkig hoef je die niet in je eentje te bewandelen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Ja maar ik heb geleerd dat je dan zelf de wijste moet zijn. En dat is een lange weg Loek, een hele lange weg![]()
Gebrek aan humor weet het te compenserenquote:Op maandag 12 april 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Jij als PSV'er lacht dit seizoen toch al zo weinig Tony.
Misschien is het Kezman-topic wel leuk voor je.quote:Op maandag 12 april 2004 17:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Gebrek aan humor weet het te compenseren
Die komt er.quote:Op maandag 12 april 2004 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een stomme vraag, het heeft eigenlijk niets met dit forumonderdeel te maken maar ik wou toch even vragen of er een Euro 2004 Manager komt zoals het geval was met de WC 2002?
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ik was niet zo netjes en begon zelf met schelden. Laten we het maar houden op een iets te snelle actie-reactie boosheid. Bij mij is het alweer gezakt, hopelijk bij Doc ook en anders vechten we het op de meet wel uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |