Je zegt dat met al net zo weinig charisma als de echte Mat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:10 schreef mat_herben het volgende:
Jezus, ik zal nog eens wat bij dragen aan dit forum.
tering mods
Je hoeft hier helemaal niet te posten hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:10 schreef mat_herben het volgende:
Jezus, ik zal nog eens wat bij dragen aan dit forum.
tering mods
Ik kijk er even naar, maar dat is nog steeds geen reden voor jou om ons uit te maken voor tering mods.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:27 schreef mat_herben het volgende:
pfff, dit topic is er toch voor bedoeld om opmerkingen te plaatsen. en dat doe ik. ik wijs je op een fout in de snelkoppelingen.
maar als jij daar geen gehoor aan geeft, heeft dit topic eigenlijk weinig nut.
Oké.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:35 schreef mat_herben het volgende:
ow kut, dat komt omdat ik me PI bij die post ben vergeten.
dat was niet de bedoelingzo bedoelde ik het iig niet.
Of je plaatst het gewoon in het Oranjetopic als post?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
wat is dit voor oznin? T'is gewoon superleuke reclame en denk dat menig voetbal fan hier wel vaak naar kan kijken hoor... als ik een algemeen topic "Voetbalreclames" aanmaak is het ook niet goed zeker?
wat een gezeik...
en daar hoort ie niet in thuis NMMquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je plaatst het gewoon in het Oranjetopic als post?
Ik zou daar geen problemen mee hebben hoorquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
als ik een algemeen topic "Voetbalreclames" aanmaak is het ook niet goed zeker?
Gewoon dit doen.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet zeggen dat die constante 1 april-grappen als je wil posten best irritant worden als je er al 30.000 hebt gehad![]()
Is 't nou een beetje laat voorquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon dit doen.
Opties -> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn -> op Ja zetten.
Krijg je wel nooit meer die meldingen dat je bericht gepost is. Direct terug naar het topic.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is 't nou een beetje laat voor
Da's wel handig. Hoe weet je dan als er iets fout is gegaan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Krijg je wel nooit meer die meldingen dat je bericht gepost is. Direct terug naar het topic.
Dan krijg je wel de foutmelding.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's wel handig. Hoe weet je dan als er iets fout is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |